Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70804

Topicstarter
Ik zal me eerst even voorstellen:
Ik ben een 18 jarige student (van de zomer 19) aan de universiteit van Antwerpen, ik studeer handelsingenieur in de beleidsinformatica (eerste jaar)
Ik woon net over de grens in Nederland.

Van de zomer zou ik graag een ict-gerelateerde vakantiejob doen. De vorige 2 jaar heb ik een magazijn gewerkt, maar nu wil ik graag eens iets anders. Iets dat meer bij mijn studie aansluit.

Maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Grote bedrijven zullen mij niet zo snel aannemen lijkt mij omdat ik nog geen diploma heb, en kleine bedrijven zullen mij waarschijnlijk niet zo goed kunnen betalen. (in het magazijn heb ik €9 per uur verdiend)

Hebben jullie tips waar ik aan leuke vakantiebaan zou kunnen geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zonder connecties geraak je niet aan een job op niveau, bovendien moet je voor een job op niveau paar maanden inwerken voordat je exact weet wat je moet doen en je vakantiejob duurt slechts 1 maand. Dus studenten krijgen vooral ongediplomeerd werk zoals magazijnen, kassiers, schoonmaak,... eigenlijk alles dat je in 1, 2, 3 kan leren en direct meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Probeer eens een computerwinkel? Uitleg is 5 minuten en je kan hele dag lullen met mensen over computers. Vaak mensen die er niets over weten, maar als je 't goed treft kan jij zelfs nog iets van de klant leren.

Lijkt me ideaal als vakantiebaantje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 22:49
Als jij 9 euro per uur verdient in een magazijn wens ik je veel succes met zoeken naar iets wat beter verdient als 18 jarige. Waarom verdien je eigenlijk zoveel ik heb voor minimumloon magazijn werk gedaan, maar dat was wel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003