Voorburg:ADSL:KPN abbo

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ik ga dus binnenkort ff tijdelijk in voorburg wonen omdat ik in den haag aan het afstuderen ben,.....

nu weet ik dat casema tijdelijk niemand aansluit in voorburg,...daar zit een stop op ;(

maar hun minimale abbonements periode was wel mooi een drie maanden, dus dat was mooi geweest.

dan nu het andere alternatief, ADSL.

Kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is in voorburg?? (kan ik wel checken met zo'n postcode checker op de KPN site, maar kweet geen postcode in voorburg), dan vraag nummer twee,....een kpn telefoon abonnement moet je dan natuurlijk ook hebben want dat zit nog niet bij het huis,.....wat is de minimale abonnements termijn van een kpn abonnement??? en dan als laatste wat is de minimale abonnements periode van een ADSL abonnement???

als iemand me kan helpen met deze vragen?? thnx

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Ligt eraan waar in Voorburg. Maar in het grootste gedeelte wel.

De mensen uit voorburg die ik ken hebben het of kunnen het allemaal krijgen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
vlakbij voorburg station,....kwartier lopen vanaf KPN

Verwijderd

Laat ik nou net in Voorburg wonen, bij het station, en op ongeveer 15 minuten afstand van het KPN-gebouw...
Ik weet dat de Cistron ons al in de planning heeft, en dat KPN _volgens mij_ al aansluit op ADSL.
Postcode hier is 2275 overigens.

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ik heb al even zitten kijken,...

adsl kan aangesloten worden waar ik ga wonen,..

nu moet ik alleen nog even weten wat de minimale abbo duur van een vaste telefoon is en dan ook van een mxstream abonnement??

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:32
ik d8 dat de minimale abonnementsduur 12 maanden was...
Pagina: 1