[KPN] InternetPlusBellen - geen in gesprek toon!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.304 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FaLc0n
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 20:25
Hallo allemaal. Ik heb al vanaf het begin een vervelend probleem met mijn speedtouch experia box. Wanneer iemand anders mij belt en ik ben al in gesprek dan krijgt die persoon geen in gesprek toon en gaat de telefoon gewoon over. Dit probleem speelt niet alleen bij mij, maar ook bij andere mensen die ik heb gesproken. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij de KPN helpdesk snappen ze er weinig van... volgens hun heb ik met mijn lite abo geen extra lijnen beschikbaar en zal het wel aan de modem liggen. Een beetje vreemd dat er veel andere mensen zijn die dat probleem dan ook hebben (verschillende abo varianten).

Verwijderd

FaLc0n schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:16:
Hallo allemaal. Ik heb al vanaf het begin een vervelend probleem met mijn speedtouch experia box. Wanneer iemand anders mij belt en ik ben al in gesprek dan krijgt die persoon geen in gesprek toon en gaat de telefoon gewoon over. Dit probleem speelt niet alleen bij mij, maar ook bij andere mensen die ik heb gesproken. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij de KPN helpdesk snappen ze er weinig van... volgens hun heb ik met mijn lite abo geen extra lijnen beschikbaar en zal het wel aan de modem liggen. Een beetje vreemd dat er veel andere mensen zijn die dat probleem dan ook hebben (verschillende abo varianten).
tip 1: probeer het eens in het KPN IPB topic...

en dan nu een nuttig antwoord: is je lijn al geporteerd? Waarschijnlijk niet aan deze verschijnselen te zien. Heb je al gebeld met het activeringsnummer? (1369 voor KPN/Planet of 1368 voor HetNet)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dit is standaardgedrag, sla de documentatie er maar op na.

Bij je configuratiepagina bij KPN kun je instellen dat bij in gesprek andere inkomende gesprekken naar een ander nummer (bijvoorbeeld een voicemailbox) worden geredirect.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 02-01-2007 16:08 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• FaLc0n
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 20:25
Bedankt voor jullie reacties! De lijn was al geporteerd en ik heb inmiddels de oplossing. #43 bellen zorgt er voor dat de in gesprek toon werkt! Waardeloos dat dit standaard niet zo ingesteld staat (en helemaal waardeloos dat ze dit op de helpdesk dus gewoon niet kunnen uitleggen :( )

Verwijderd

FaLc0n schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:03:
Bedankt voor jullie reacties! De lijn was al geporteerd en ik heb inmiddels de oplossing. #43 bellen zorgt er voor dat de in gesprek toon werkt! Waardeloos dat dit standaard niet zo ingesteld staat (en helemaal waardeloos dat ze dit op de helpdesk dus gewoon niet kunnen uitleggen :( )
Dit is een functie die alleen in de Thomson Experiabox zit, namelijk Wisselgesprek. Hoorde je niet toevallig piepjes tijdens je gesprek wanneer die mensen je probeerden te bellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:05:
[...]

Dit is een functie die alleen in de Thomson Experiabox zit, namelijk Wisselgesprek. Hoorde je niet toevallig piepjes tijdens je gesprek wanneer die mensen je probeerden te bellen?
"Probleem" had ik ook.
Wisselgesprek kan uit gezet worden met #43. Zie uitleg(2.13) bij "meest gestelde vragen" onder Speedtouch 780
http://www.kpnadsl.nl/support/index_experia.html
Pagina: 1