Toon posts:

Design Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een design laptop voor een kennis. Al een paar dagen ben ik op zoek hierna op het internet, GoT doorgezocht, maar eigenlijk weinig gevonden.
Mijn oog was gevallen op de asus leather collection. Alleen is deze maar leverbaar tot 14", en aangezien het voor zijn werk is moet ik een 17" hebben.
Ook de Toshiba Qosmio G30-220 vind ik een mooie laptop omdat deze goede specs heeft, maar het design staat hem niet zo aan. Hij wil iets 'speciaals / unieks' hebben.
Geld speelt geen rol zolang het onder de 10k blijft.

Weet iemand een mooie 17" laptop.

Wat er iig in moet zitten:

- 17"
- Core2Duo (liefst de T7600)
- 2 - 4 Gb RAM
- 120+ GB HDD
- Extra Accu Leverbaar
- [HD]DVD-Speler / Brander

Weet iemand een mooie?

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Apple?

Anders moet je ff zoeken naar een bedrijf die stickers of zo levert.. Dus een afbeelding maken naar je smaak en dan plakken maar..

[ Voor 189% gewijzigd door Silver7 op 02-01-2007 12:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zich mooie apparaten. Maar een andere must is dat het een Windows systeem is. Helaas :(
Silver7 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:05:
Anders moet je ff zoeken naar een bedrijf die stickers of zo levert.. Dus een afbeelding maken naar je smaak en dan plakken maar..
Ook daar heb ik naar gekeken maar ik ben zelf niet zo weg van de stickers. Ik weet niet of het er echt mooi uitziet. Wel vind ik dat laseren gaaf alleen moet daarvoor de laptop naar amerika gestuurd worden, en ik weet niet of dat zon goed idee is.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 12:09 ]

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:58
De Acer Ferrari 5000 ?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01 05:34

Gerco

Professional Newbie

Op een MacBook Pro 17" (en alle andere Intel Macs) kun je prima Windows draaien hoor.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

freezer

er komt geen end 'an

Verwijderd

kwestie van smaak gok ik :P

Maar de vaio's van Sony staan er om bekend erg euhm.. apart te zijn.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Gerco schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:08:
Op een MacBook Pro 17" (en alle andere Intel Macs) kun je prima Windows draaien hoor.
Vraag is alleen loopt dit stabiel? Want hij kan eigenlijk geen dag gemist worden.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46
Kijk eens naar de Asus W2 serie. Mooie aluminium behuizing. Geweldig strakke machine ! Heb hem zelf ook :)

-

Verwijderd

Topicstarter
Op zich een leuk ding, maar hij heeft geen ferrari. Hij zou wel graag de Mercedes SLR 500 versie van deze laptop willen ;)

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

de Medion Swarovski serie...op de website van het Kruidvat momenteel erg scherp geprijsd.
linkje:
http://www.internetvoorde...ki_laptop_roze-18208.html voor de roze
en
http://www.internetvoorde...i_laptop_zwart-18207.html voor de zwarte

[ Voor 57% gewijzigd door sjolmers op 02-01-2007 12:16 . Reden: linkje erbij. ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 11:46

EnnaN

Toys in the attic

wat dacht je van een "tulip ego" of e-go lifestyle notebook....

dunno bout specs, maar die kan je wel opzoeken i presume..

sig

Verwijderd

Sony vaio?

• Unstable Element
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 16:23
En een Tulip laptop?

De ego serie is best mooi en exclusief (+ je steunt een oud nederlands computer merk)

http://www.ego-lifestyle.com/mytulip.htm

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

freezer

er komt geen end 'an

Verwijderd

Topicstarter
Op zich erg mooi. Deze ga ik even kijken wat er verder nog over te vinden is.
Iemand enig idee hoe betrouwbaar ze zijn?
Unstable Element schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:11:
En een Tulip laptop?

De ego serie is best mooi en exclusief (+ je steunt een oud nederlands computer merk)

http://www.ego-lifestyle.com/mytulip.htm
Deze is maar tot 12" en ik moet zeggen dat het totaal niet mijn smaak is.
Deze is te 'gewoon'. Dan zou ik leiver voor de Toshiba Quasimo gaan.
Is er ook geen mogelijkheid om deze met leder te bekleden?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 12:18 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:15:
[...]

Check m'n vorige post, linkje direct naar de 17" vaio toe,incl specs. En een linkje naar de pricewatch.
[..]
Vaio's staan er wel om bekend een goed en degelijk product te zijn.

Ey!! Macarena \o/

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:24

3DDude

I void warranty's

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:15:
[...]

[...]

Deze is maar tot 12" en ik moet zeggen dat het totaal niet mijn smaak is.

[...]

Deze is te 'gewoon'. Dan zou ik leiver voor de Toshiba Quasimo gaan.
Is er ook geen mogelijkheid om deze met leder te bekleden?
Sony Vaio dok je vooral voor design, dus je kan een stevige laptop verwachten, en mits je genoeg geld neertelt ook gewoon goede specs, maar zoals ik al zei je dokt ook vooral wel voor het design/ durability

Be nice, You Assholes :)

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Beetje zoals hierboven staat, het ultieme design is een Sony Vaio laptop (die overigens even snel kunnen zijn als anderen, alleen betaal je er gewoon wat meer voor), of anders een Asus uit de W2-serie.
Let overigens ook op de stevigheid, want de laptop kan nog zo mooi zijn, als hij niet degelijk gebouwd is (denk aan schanieren e.d.) heb je al snel een probleem.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01 05:34

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:10:
Vraag is alleen loopt dit stabiel? Want hij kan eigenlijk geen dag gemist worden.
Geen idee, ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Bootcamp is natuurlijk officieel nog wel beta, dus als je echt niet kan hebben dat het eventjes niet werkt, moet je het risico gewoon niet nemen.

Aan de andere kant is er natuurlijk altijd het risico van een virus, trojan of iets anders raars op Windows. Een 100% garantie zul je nooit hebben, ook niet als je MacOS X of Linux zou draaien.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:18:
[...]

Check m'n vorige post, linkje direct naar de 17" vaio toe,incl specs. En een linkje naar de pricewatch.

[...]
Idd een mooie laptop. Alleen jammer dat je niet zo kan upgraden naar een hogere cpu (T7600)(via de site)
Zou dit mogelijk wezen?

Verwijderd

Vaio is zoals ik al eerder aan gaf een hele goede keus. Zeer clean en zeer betrouwbaar. Maar als het budget toch zo hoog is kan je hem zelf natuurlijk nog een keer extra onder handen nemen (nee geen stickers :p). Breng zon ding bij een airbrush artist of een kunstenaar die veel met leer werkt zoals je tennet al aangaf. Met leer bekleden zal wel moeilijk worden maar niets in onmogelijk, zeker met 2000 euro moet je toch een laptop behoorlijk exclusief kunnen maken.

Zal me dan wel zorgen maken over elk krasje, en laptops zij nog altijd wel gebruiksvoorwerpen dus daar zal ik nog eens goed over praten met je kameraad (second skin, goede tas, zeer voorzichtig mee werken).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:30:
Vaio is zoals ik al eerder aan gaf een hele goede keus. Zeer clean en zeer betrouwbaar. Maar als het budget toch zo hoog is kan je hem zelf natuurlijk nog een keer extra onder handen nemen (nee geen stickers :p). Breng zon ding bij een airbrush artist of een kunstenaar die veel met leer werkt zoals je tennet al aangaf. Met leer bekleden zal wel moeilijk worden maar niets in onmogelijk, zeker met 2000 euro moet je toch een laptop behoorlijk exclusief kunnen maken.

Zal me dan wel zorgen maken over elk krasje, en laptops zij nog altijd wel gebruiksvoorwerpen dus daar zal ik nog eens goed over praten met je kameraad (second skin, goede tas, zeer voorzichtig mee werken).
Kijk zoiets zocht ik een airbrusher oid. Enige nadeel, ik weet dus niemand in de buurt die zoiets doen (zeeland / brabant) Iemand een goed bedrijf hiervoor.

En krassen enzo zal wel mee vallen, hij is altijd erg voorzichtig met zijn laptops. En anderhalf a 2 jaar moet hij tog wel meegaan.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:21
Sony Vaio zou ik zeker voor gaan ja, prima laptop, gaat zeker 2 jaar mee hoor!
Ken 2 mensen die zo'n ding hebben, ziet er super uit en werkt prima :)
Specs zien er ook netjes uit toch? Tenminste.. je kan er vrijwel alles op doen, ik weet niet wat je vriend er allemaal mee wilt doen?
En tja, zoals hier boven wordt aangegeven kan je 'm nog zoveel pimpen als je wilt, mits je genoeg geld hebt. :)
Pagina: 1