Hallo,
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe videokaart in mijn computer gezet.
Het gaat hier om een Ati Radeon X1300 Pro, 256 MB.
Maar ik heb daar eigenlijk al een hele tijd problemen mee. Wat is het probleem.
Wanneer ik sochtends mijn computer opstart, dan doet mijn beeldscherm heel vreemd. Ik krijg rare strepen door het scherm enzo. Daarmee kan ik dus niet werken. Ik draai XP. Ik kom dan meestal wel in het inlogscherm van XP, en daar kan ik dan de computer herstarten, of ik duw de resetknop in. Wanneer de computer vervolgens opnieuw opstart doet het beeldscherm het wel goed.
Iets is niet goed met die videokaart. Het lijkt wel of hij even warm moet worden ofzo. Maar mijn kamer is niet koud of vochtig of wat dan ook.
Weet iemand waar dit aan kan liggen.
Computerkenmerken:
Paradigit Pentium 4 met CPU 3,00 GHz.
Kloksnelheid : 3.00 GHz, 3,00 GB
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt!
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe videokaart in mijn computer gezet.
Het gaat hier om een Ati Radeon X1300 Pro, 256 MB.
Maar ik heb daar eigenlijk al een hele tijd problemen mee. Wat is het probleem.
Wanneer ik sochtends mijn computer opstart, dan doet mijn beeldscherm heel vreemd. Ik krijg rare strepen door het scherm enzo. Daarmee kan ik dus niet werken. Ik draai XP. Ik kom dan meestal wel in het inlogscherm van XP, en daar kan ik dan de computer herstarten, of ik duw de resetknop in. Wanneer de computer vervolgens opnieuw opstart doet het beeldscherm het wel goed.
Iets is niet goed met die videokaart. Het lijkt wel of hij even warm moet worden ofzo. Maar mijn kamer is niet koud of vochtig of wat dan ook.
Weet iemand waar dit aan kan liggen.
Computerkenmerken:
Paradigit Pentium 4 met CPU 3,00 GHz.
Kloksnelheid : 3.00 GHz, 3,00 GB
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt!