panasonic dmc-fx01 deurtje lens kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Mijn camera(zie titel :) ) is op de lens gevallen en daarmee is het deurtje (wat de lens beschermt) er uitgevallen. Nu ben ik dit deurtje ook kwijt en is mijn vraag of dit te maken is? heeft iemand ervaringen hiermee?

___________________________*

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Even langs de winkel waar je 'm aangekocht hebt. Netjes vertellen dat je hem hebt laten vallen, en dan laten repareren. Besef dan wél dat er kosten aan vast zitten (en laat je daar goed over informeren).

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
proller schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:34:
Even langs de winkel waar je 'm aangekocht hebt. Netjes vertellen dat je hem hebt laten vallen, en dan laten repareren. Besef dan wél dat er kosten aan vast zitten (en laat je daar goed over informeren).
ah misschien handig om te vertellen dat ik de camera in duitsland heb gekocht, MAAR probleem is opgelost.

ik dacht dat de deurtjes eruit waren gevallen maar de ring van de lens(alu) was gewoon naar binnen gebogen waardoor de deurtjes niet meer open gingen. Ik heb nu met een heel scherp mestje het randje omhoog gebogen. Nu heb ik alleen een klein deukje :)
Dit blijkt toch een hele sterke camera te zijn _/-\o_

___________________________*

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Ok, perfect :)

Voortaan is het verstandiger om met dit soort zaken gewoon bij de verzekering danwel fabrikant aan te kloppen, zij kunnen vaak een beter advies geven dan wij :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.