Toon posts:

Firefox gebruikt voor SuSE Linux download, maar waar is ie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Mozilla Firefox 1.0.7 gebruikt om de 6 (cd) iso's van SuSE 10.2 te downloaden.
Nu heb ik ze allemaal gedownload en vindt de browser dat hij niet weet waar naartoe.

De download was sowieso buggy (browser wisselde elke keer van 60% naar 80% naar 70% gedownload zonder aanwijsbare reden. Maar hele files kwijtraken van 600+ MB daar had ik even niet op gerekend.

Als ik rechtsklik op een file kan ik kiezen voor eigenschappen en staat de file naar verluidt in c:/documents and settings/henk de jong/local settings/temp/

Maar daar staan ze niet!
Weet iemand hoe ik die files wel kan krijgen?

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 18:27

Ravefiend

Carpe diem!

Misschien eens een Search op je harde schijven doen voor bestanden groter dan 500MB?

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:45
Wat staat er onder (Edit -> Preference -> Downloads -> Save all files to This Folder)?

(Er vanuit gaand dat je een engels Firefox hebt)

Only when it is dark enough, can you see the stars

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 06:21:
Ik heb Mozilla Firefox 1.0.7 gebruikt om de 6 (cd) iso's van SuSE 10.2 te downloaden.
Nu heb ik ze allemaal gedownload en vindt de browser dat hij niet weet waar naartoe.

De download was sowieso buggy (browser wisselde elke keer van 60% naar 80% naar 70% gedownload zonder aanwijsbare reden. Maar hele files kwijtraken van 600+ MB daar had ik even niet op gerekend.

Als ik rechtsklik op een file kan ik kiezen voor eigenschappen en staat de file naar verluidt in c:/documents and settings/henk de jong/local settings/temp/

Maar daar staan ze niet!
Weet iemand hoe ik die files wel kan krijgen?
Aan de locatie te zien waar ze gedownload werden, heb je voor "Open this files" gekozen. Standaard worden volledige bestanden gedownload naar het bureaublad.

Ben je zeker dat je de ISO/BIN/Whatever files hebt gedownload, en geen Torrent file? Torrentfiles kan je namelijk wel direct als "Open this file" downloaden, ISO/BIN volgens mij niet.