Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, door de weeks ben ik nooit thuis dus ben van plan UMTS te gaan nemen samen met een Laptop. Nu heb ik me er nooit zoveel mee bezig gehouden. Dus vraag ik hier wat hulp en misschien mensen die nog bepaalde systemen kunnen aanraden.
Ik ben van plan er voornamelijk World of Warcraft op te gaan spelen en hij moet dus voldoen aan een redelijke videokaart die WoW er een beetje redelijk tot goed uit spuwt. Ik wil er ook mee kunnen raiden en pvpen net zoals op een desktop. Ik hoef geen overkill aan kracht als het er maar redelijk/goed uitziet en het ongeveer op medium kan spelen.
Budget ongeveer 1000-1500 euro.
Ik heb al wat rond gekeken, maar heb geen flauw iedee met wat voor een videokaart ik uit de voeten kan. De Dell Inspirion 9400 (gevonden in een ander topic) leek mij wel iets .
Alleen heb ik genoeg aan een 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400?
Of toch een upgrade naar: 256MB PCI-Express nVidia TM GeForce 7900GS
En zijn er misschien nog mooie alternatieven waar ik echt naar moet kijken (misschien een met een videokaarten tussen de 2 bovengenoemde?
Graag advies van mensen die wat meer kennis hebben van de laptop scene dan ik.
EDIT
Dit had ik nog samengesteld op Dell graag aan of opmerkingen /advies graag.
Onderdelen
Intel® Core™ 2 Duo Processor T5500 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 (incl. CD voor herinstallatie van besturingssysteem)
Collect & Return-service, slechts 1 jaar
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®
Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
1.024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 512)
80GB (7,200 rpm) SATA Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
6 Cell 53 WHr batterij
Accessoires
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors
Ik ben van plan er voornamelijk World of Warcraft op te gaan spelen en hij moet dus voldoen aan een redelijke videokaart die WoW er een beetje redelijk tot goed uit spuwt. Ik wil er ook mee kunnen raiden en pvpen net zoals op een desktop. Ik hoef geen overkill aan kracht als het er maar redelijk/goed uitziet en het ongeveer op medium kan spelen.
Budget ongeveer 1000-1500 euro.
Ik heb al wat rond gekeken, maar heb geen flauw iedee met wat voor een videokaart ik uit de voeten kan. De Dell Inspirion 9400 (gevonden in een ander topic) leek mij wel iets .
Alleen heb ik genoeg aan een 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400?
Of toch een upgrade naar: 256MB PCI-Express nVidia TM GeForce 7900GS
En zijn er misschien nog mooie alternatieven waar ik echt naar moet kijken (misschien een met een videokaarten tussen de 2 bovengenoemde?
Graag advies van mensen die wat meer kennis hebben van de laptop scene dan ik.
EDIT
Dit had ik nog samengesteld op Dell graag aan of opmerkingen /advies graag.
Onderdelen
Intel® Core™ 2 Duo Processor T5500 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 (incl. CD voor herinstallatie van besturingssysteem)
Collect & Return-service, slechts 1 jaar
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®
Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
1.024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 512)
80GB (7,200 rpm) SATA Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
6 Cell 53 WHr batterij
Accessoires
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 11:33 ]