Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT wilt niet meer fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat klote, ik heb ut geinstalleerd, toen innox pack erover, toen bonus pack erover, vervolgens gepatched (versie 436), en toen die nieuwe 3d renderers erover gezet (die 2 dll's), als ik nu mijn ut opstart, wilt ie niet meer fullscreen. De eerste keer dat ik opstartte stond er in mijn log iets van Failed to initialize d3d.
End fullscreen.

Dit vind ik dus zwaar klote.
Heb een Win98 met allerlaatste drivers en directx 8 en een goedkopie Tnt2 M64 32mb. Iemand een goed idee????

Verwijderd

da's raar... zoiets heb ik nog nooit gehad.
Install hem opnieuw (ik ga ervan uit dat je de cd hebt) en patch hem nog us, misschien doetie het dan ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eerst eens ergens een andere d3ddrv.dll vandaan halen, want ik verdenk die nieuwe ervan mijn ut te verkloten(maar :?). Als het dan nog niet werkt, dan installeer ik hem wel overnieuw. En ja ik heb een cd, al is het geen legale.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 22:20
Yep, de oorzaak ligt bij d3ddrv.dll (had precies hetzelfde probleem). Je kunt gewoon de d3ddrv.dll van de cd (in de folder \system) copieren naar de \system folder van UT.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ga nu ff die dll erover gooien, hij zal het dan wel weer doen.

Kan ik weer deck16 gaan schoonvegen van allemaal van die loze bots.

Ik vind het wel klote, want die nieuwe dll is beetje meer geoptimaliseerd voor DirectX 8, en mijn ut zou weer wat beter lopen dan volgens de website. Niet dat ik slecht loopt hoor, begrijp me niet verkeerd.

Duron 600@600 (kan mijn multiplier niet instellen en FSB kan nog nieteens op 105)
256 mb
9 gig 7200 rpm
tnt2 32mb (wel een m64, stom stom stom)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Het probleem ligt bij ... DirectX.
Gewoon ff een nieuwe versie dloaden en installeren of DX opnieuw installeren en het loopt weer als een zonnetje

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Pagina: 1