secundaire beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
ik kan met geen mogelijkheid de secundaire beeldscherm instellen. wil een tv gebruiken als 2e beeldscherm. ik gebruik de S-video . op mijn oude medion laptop lukt dat wel. de Geforce menu ziet er anders uit. Geen mogelijkheid voor de 2e scherm gevonden. Is iemand dat wel gelukt? graag hulp.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 11:50
om wat voor videokaart gaat het, wat voor systeem heb je. en wat heb je zelf al geprobeert ?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Nvida geforce 7650 GS . heb de nieuwe Medion van Aldi

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:23
truffel50 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:37:
Nvida geforce 7650 GS . heb de nieuwe Medion van Aldi
Alles leuk en aardig, maar wij weten natuurlijk niet uit ons hoofd wat der in die nieuwe pc zit. Veder zit het toch echt wel in het Geforce menu, plus de nieuwe drivers van Nvidia pakken de tv vanzelf wel mee in de Wizzard. Pc uit zetten, aan sluiten, aan zetten, en je krijgt vanzelf de wizzard. Teminste, ik wel met mijn 7900GT, en ook met de oude Geforce 4. Kreeg jij deze niet?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
jawel, met de oude Geforce kun je de 2e scherm gewoon aanklikken. Met de nieuwe Geforce pakt hij de tv wel met een oude tv. hij herkent hem en start de wizzard op maar met de Philips tv van 4 jaar oud niet. dat vind ik nou juist vreemd. zou de S-vodeo en foute kabel zijn? De tv heeft alleen S-video, scart en composite aansluiting

Lidy