IK heb twee PCs gekregen en ik heb hierop Windows2000 geinstalleerd, maar de taal is Engels. Weet iemand een manier om de taal te veranderen naar Nederlands? Als het kan zou ik ook willen weten hoe je dit op XP doet.
Er bestaan talen pakketten ervoor die te bestellen zijn. Dan kan je de taal aanpassen, en ook nog per user...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Simpel en kort antwoord. Opnieuw installeren. Maar dan de Nederlandse versie.
Dacht dat je voor de talen pakketten de multi language versie nodig had. Weet niet zeker,
Dacht dat je voor de talen pakketten de multi language versie nodig had. Weet niet zeker,
[ Voor 37% gewijzigd door DarkSide op 01-01-2007 19:24 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Met XP SP2 moet het wel kunnen: An update is available for the Windows XP Service Pack 2 Multilingual User Interface Pack
(google maar eens op Windows XP Multilingual User Interface Pack
)
(google maar eens op Windows XP Multilingual User Interface Pack
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Gaat hier over Windows 2000Outerspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:25:
Met XP SP2 moet het wel kunnen: An update is available for the Windows XP Service Pack 2 Multilingual User Interface Pack
(google maar eens op Windows XP Multilingual User Interface Pack)
Any way voor 200 zijn ook multi paketten.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Que?
Ik dacht dat ik deze keer wel goed had gelezenVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:21:
Als het kan zou ik ook willen weten hoe je dit op XP doet.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik meende te lezen dat je ze zelf geinstalleerd hebt..."lekker handig"Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:02:
Dus geen gratis taal pakket voor windows 2000 professional? Das lekker handig.
Eerst het probleem, dan de oplossing
Simpel verkoopargument. Meertalig maken kost geld, en de licenties dus duurder. Apart verkopen van verschillende talen levert meer op. Als je Win2000 in NL-taal wilt hebben, dan moet de Nederlandstalige versie hebben. Er is wel een MUI versie, maar die heb ik een keer geprobeerd en die vertaalde maar halfslachtig.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:02:
Dus geen gratis taal pakket voor windows 2000 professional? Das lekker handig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ma1kel,
Hier is al een heleboel informatie op GoT over te vinden, ik zie in jouw topicstart echter heel weinig eigen inzet terug van jouw kant. Omdat we eigen inzet wel belangrijk vinden ga ik je topic sluiten
Hier is al een heleboel informatie op GoT over te vinden, ik zie in jouw topicstart echter heel weinig eigen inzet terug van jouw kant. Omdat we eigen inzet wel belangrijk vinden ga ik je topic sluiten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()