De laatste versie van quicktime pro voor windows xp geeft bij mij oranje beeld (alsof er een filter overheen ligt) opnieuw installeren werkt niet, kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Oudere versie van Quicktime nog even uitproberen en dan kijken als je het nog hebt.
Wauw, een sig!
Heb je Apple al gemaild dat je een licentie QuickTime Pro hebt en dat het niet naar behoren werkt?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je moet het natuurlijk niet gek vinden dat je niet geholpen wordt als je nauwelijks informatie geeft.
Daarnaast zit je hier totaal verkeerd, iets wat je geweten had als je eventjes Waar hoort mijn topic? doorgenomen had voor je je vraag postte. 
GFX>>CSA
GFX>>CSA
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Bedankt voor de reacties, oude quicktime installeren wil helaas niet (hij zegt na verwijderen van quicktime nog steeds bij het installeren van de oude dat er een nieuwere versie is ge-installeerd (bekend probleem na googlen).
Na apple mailen lijkt me weinig zinvol aangezien het bij de non pro versie hetzelfde mis is en reactie tijd is meestal niet zo snel.
Sorry dat ik in het verkeerde topic zit, ik heb wel degelijk Waar hoort mijn topic? gelezen en zat te twijfelen tussen client site software en apple talk (ik gebruik immers windows).
Ik heb zelf ook nog even een mega codec pack geinstalleerd maar lost helaas niks op.
Toch bedankt voor de suggesties.
Na apple mailen lijkt me weinig zinvol aangezien het bij de non pro versie hetzelfde mis is en reactie tijd is meestal niet zo snel.
Sorry dat ik in het verkeerde topic zit, ik heb wel degelijk Waar hoort mijn topic? gelezen en zat te twijfelen tussen client site software en apple talk (ik gebruik immers windows).
Ik heb zelf ook nog even een mega codec pack geinstalleerd maar lost helaas niks op.
Toch bedankt voor de suggesties.
Het probleem lijkt toch niet aan Quicktime (alleen) te liggen, het komt soms ook voor in andere players,
iemand enig idee wat ik kan doen om erachter te komen wat de oorzaak precies kan zijn? Ik heb al een codec pack geinstalleerd (zelfs quicktime alternative geprobeerd) maar dit lost het helaas niet op.
iemand enig idee wat ik kan doen om erachter te komen wat de oorzaak precies kan zijn? Ik heb al een codec pack geinstalleerd (zelfs quicktime alternative geprobeerd) maar dit lost het helaas niet op.
Je videodrivers misschien? Daar al eens naar gekeken?
Ik heb dit laats ook gehad bij het kijken van trailers op de welbekende Apple movie trailer site.
Dit was met de HD trailers, de grootste was paars ofzo en de 2 kleinere versies waren rood/oranje.... heel vaag.
Heb een niewere versie geinstalleerd en het euvel was verholpen.
Dit was met de HD trailers, de grootste was paars ofzo en de 2 kleinere versies waren rood/oranje.... heel vaag.
Heb een niewere versie geinstalleerd en het euvel was verholpen.
Smiling as the shit comes down...
En het juiste antwoord was.... De video drivers, i.d.d. sanjanfrake , helaas had ik je post nog niet gezien anders had ik vanmiddag weer van apple trailers kunnen genieten, ik had van een vriend de tip gekregen het tooltje Driver Cleaner Pro te gebruiken bij het opnieuw installeren van mijn drivers en dit werkte in tegenstelling van het overschrijven van de oude drivers wel, ik had ook andere kleine euvels met video die nu lijken te zijn opgelost. Dus een tip voor iedereen met video problemen, gebruik driver cleaner pro na het verwijderen van de drivers met de software in windows methode 
Iedereen bedankt voor de hulp, fijn om te zien dat er hier zo'n active community is!
Iedereen bedankt voor de hulp, fijn om te zien dat er hier zo'n active community is!
Pagina: 1