Volgens mij ook photoshop.. Ik weet het niet zeker, illustrator heb ik zelf niet (geld gebrek) maar ik heb wel de demo versie gehad.. Ik kijk wel ff 
Ja hoor, photoshop opent ze
En adobe reader ook (volgens mij alle adobe producten)
Ja hoor, photoshop opent ze
En adobe reader ook (volgens mij alle adobe producten)
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Adobe Reader alleen als de Illustrator opgeslagen is als PDF-compatible. Illustrator is namelijk sinds de introductie van Creative Suite (Illustrator 11 dus) overgegaan naar PDF als native opslag. Daarvoor waren Illustrator bestanden eigenlijk pure postscript, met wat extra specfieke Illustrator-info ervoor. En veel programma's die wel Postscript kunnen lezen struikelen net over dat stukje info ervoor.
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
In Macromedia Flash kun je volgens mij ook ai's importeren. Exporteren als gif kan zeker.
Ik weet niet precies of het voor alle illustrator versies geldt, maar in ieder geval t/m 8.0 is een ai gelijk aan een eps.
Dan kun je met alle standaard eps-viewers (bv ghostscript, paintshop pro) het spul omzetten naar een bitmap (gif/tif/jpg/png/bmp)
Dan kun je met alle standaard eps-viewers (bv ghostscript, paintshop pro) het spul omzetten naar een bitmap (gif/tif/jpg/png/bmp)
Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen
Ik dacht dat ACDSee ook prima met AI's overweg kon. Picasa helaas (nog) niet.
CorelDraw kan het ook, maar niet helemaal perfect.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1