Allereerst, gelukkig nieuwjaar allemaal 
Ik heb sinds kort een Nokia N72 en wil daarmee via Bluetooth muziek e.d. verzenden vanaf mijn computer. De computer zegt echter steeds dat het ontvangende apparaat niet tijdig reageert. Maar mijn telefoon krijgt nog helemaal geen melding of bericht binnen, laat staan dat ik de overdracht via mijn telefoon kan accepteren.
Zowel de computer als de Nokia N72 heb ik zonder sleutel ingesteld.
Beide apparaten kunnen elkaar 'zien' en toevoegen als apparaat.
Ik heb geen COM poorten ingesteld, daar ik niet kan ontdekken welke ik in moet stellen voor de N72 (wellicht ligt hier het probleem al?)
De BT radio is niet kapot, met mijn eerdere W800i heeft het wel gewerkt.
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?
Alvast hartelijk dank.
Ik heb sinds kort een Nokia N72 en wil daarmee via Bluetooth muziek e.d. verzenden vanaf mijn computer. De computer zegt echter steeds dat het ontvangende apparaat niet tijdig reageert. Maar mijn telefoon krijgt nog helemaal geen melding of bericht binnen, laat staan dat ik de overdracht via mijn telefoon kan accepteren.
Zowel de computer als de Nokia N72 heb ik zonder sleutel ingesteld.
Beide apparaten kunnen elkaar 'zien' en toevoegen als apparaat.
Ik heb geen COM poorten ingesteld, daar ik niet kan ontdekken welke ik in moet stellen voor de N72 (wellicht ligt hier het probleem al?)
De BT radio is niet kapot, met mijn eerdere W800i heeft het wel gewerkt.
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?
Alvast hartelijk dank.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz