Toon posts:

Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe pc kopen met een intel core 2 duo processor (e6400) 64bit uiteraard, maar mijn vraag: Aangezien deze processor 64 bits teld kunnen er dan nog gewoon 32bits Windows Xp op draaien? En alle andere 32 bits appliacaties werken die ook nog gewoon?

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-03 13:09

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ja.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:56:
Ik ga een nieuwe pc kopen met een intel core 2 duo processor (e6400) 64bit uiteraard, maar mijn vraag: Aangezien deze processor 64 bits teld kunnen er dan nog gewoon 32bits Windows Xp op draaien? En alle andere 32 bits appliacaties werken die ook nog gewoon?
ja hoor geen probleem

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja hoor, die 64 bit is gewoon "optioneel". De AMD's hebben ook de 64-bits extensies, en die draaien gewoon 32 bits XP en applicaties.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

En nog heel snel ook nog, dus.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zeg Kalten, als je nu even zelf rondzoekt voor je een vraag stelt, leer je er meer van en hb je in veel gevallen zelfs nog sneller je antwoord ook. Zo deed ik in dit geval [search=64bit processor 32bit windows] en ik had meteen al antwoord op je vraag... [google=64bit windows 32bit programs] had natuurlijk ook gekund. Of gewoon even rondkijken op Microsoft.com.

Kortom: probeer ajb eerst zelf tot een antwoord te komen voor je een vraag stelt. Een en ander staat trouwens ook uitgelegd in de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) van het subforum waar je post, wat toch eigenlijk wel verplichte kost is voor je een topic opent. Lees die een volgende keer dus even voor je een topic opent. Dan heb je al heel veel tips om tot het antwoord te komen :)

Omdat dit al zo vaak is gevraagd dat nog een topic zwaar overbodig is, sluit ik dit topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.