Toon posts:

fl 1000 "over" maar geen upgrade nodig wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb dus een finacieel meevallertje en heb dus 1000 gulden te besteden. Nou is mijn computer redelijk up to date:

927mhz, 256mbram, 22" + 17" monitors, 72gig hdd's, geforce ddr, dvd, 8xbranden, dvd, printertje, scanner, bla bla

maar toch wil ik nog iets kopen.... ik dacht aan een digitale camera of losse dvdspeler ofzo

deze dvd:

sony site is foking langzaam maar het is in ieder geval een setje met dvdspleer plus 5.1 speakers erbij dus geen gezeik meer met aparte versterker

deze digi camera:
Afbeeldingslocatie: http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUS/G/ixus_image.jpg
http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUS/IXUS.html

iemand nog een idee? (vakantie is al rond dus)

Verwijderd

tssssss Patser

Verwijderd

Topicstarter
hehehe. rijke papa en mama!

Verwijderd

SuB, is in jouw geval een Voodoo5 5500 geen goed idee? je had toch een probleempje met Nvidia? weet je wat, verkoop je GeForce ergens voor 300 piek en koop straks een Voodoo5 6000. Anders zou ik NIET die digicam kopen, omdat digicams voor die prijs gewoon zwaar onderdoen voor gewone cams. Je kunt ook een DTS surround setje (bose ofzo) aan je PC hangen, dan speel je ECHT leuk spellen!!!

Verwijderd

Of besteed het aan totaal iets anders....

UITGAAN!!!.....

you know... there is also social LIFE!

Verwijderd

Een echte patser zit op de gigahertz

jij neppert jij

Verwijderd

Topicstarter
heb al zo'n surround sound setje desktop theatre... maar koop geen creative spiekertjes meer wil klipsch promedia's hebben maar die zijn nog steeds niet in NL te krijgen. Ik wil er ook vanaf dat ik dvd's via mijn pc moet spelen dus wil ik ooit nog eens een keer een losse dvd speler kopen. En die sony (nog steeds geen plaaitje) lijkt mij wel een goeie oplossing want daar zit dus een 5.1 setje bij....

wat betreft die camera ik koop echt geen gewone camera meer, gedoe met rolletjes, lomp groot, etc. En ik vind het gewoon een geil dingetje, zo groot als een creditcard!

en wat betreft die gayfart DDR die hou ik ook nog wel ff want ik ga waarschijnlijk voor een matrox g800 en matrox kennende zal dat nog wel ff duren voor die komt

Verwijderd

Topicstarter
heb wel een social life ben laatst nog naar sensation geweest.....

Verwijderd

Die mp3 player van Sony met memory sticks

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sub, wil een nieuwe CPU, kun je die F 1000 niet doneren aan mij? >:)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Je kunt ook een DTS surround setje (bose ofzo) aan je PC hangen, dan speel je ECHT leuk spellen!!!
Dat slaat echt als een l*l op een drumstel :D

Er zijn geen DTS-gecodeerde spellen en Bose is ook verre van aan te raden....

Verwijderd

BOSE? Gooi dan maar meteen je geld weg.
Ik heb nooit begrepen waarom sommige mensen honderden, zoniet duizenden guldens aan die bagger besteden. Die prutmelkpakjes worden voor een paar gulden gefabriceerd, maar nog denken mensen dat ze beter klinken dan een stel echte speakers.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 15:19
Retourticket L.A. of San Francisco?

Houdoe

Verwijderd

Koop nu maar gewoon een leuk geluidskaartje en een gewone alles in een dolby surround set van Sharp ofzo. Heb ik ook... Gewoon je geluidskaartje (128 Bits) doorlussen naar je DB- setje werkt perfect. Zit ook 3 cd wisselaar in cassettedeck radio.. bla bla bla. F 695,-- kun je zelfs nog een sb live kopen.. niet aangeraden deze heeft 4 apparte uitgangen en is heel moeilijk te versterken via je dbset.

Verwijderd

even Testen

Bloody-Titan here!

• Daan
  • Laatst online: 17:41
Yow, Bloody, waarom heb je een nieuwe nick?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 22:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Titan » Ik wil er ook vanaf dat ik dvd's via mijn pc moet spelen dus wil ik ooit nog eens een keer een losse dvd speler kopen.

Kan jij WEL DVD via netwerk aan de praat krijgen¿
Zo ja, HOE doe ja dat, want het wil mij maar niet lukken...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Godver, dat was IRONIE, sommige mensen (tweakers en gamers) snappen dat niet, dit was geen zieken om het zieken, dit was op een ietswat verborgen manier duidelijk maken dat het achtelijk is om STEEDS weer illegale links te posten terwijl ze WETEN dat het niet mag. Ze doen het dus gewoon zo snel mogelijk zodat iemand het nog leest, ze weten dat het niet goed is voor image van GoT en doen het toch steeds weer...

Verwijderd

Heb onlangs eens naar die Sony all-in-one set geluisterd, maar het klinkt niet echt geweldig. Tenminste als je het vergelijkt met normale hifi-speakers. Die speakertjes zijn gewoon te klein. Jammer, leek me wel handig, zo'n compacte set. Besef wel bij de aanschaf van een losse dvd-speler, dat de meeste geen (audio)cd-r/rw en mp3 cd-tjes kunnen afspelen. Hierop bestaan uitzonderingen.

Verwijderd

De vagere merken, maar in C!T getest, er is een hele mooie, doet niet onder voor andere merken en is ook MP3CD-speler, heeft Scart aansluiting en spelletjes (TETRIS OP JE TV, yeah)

Ik zoek die laatste C!T nogwel eventje...

maarja, heeft ingebouwde dolby 5.1 decoder en kost ergens rond 1200 piek

Verwijderd

Topicstarter
ok maar als ik alles los koop ben ik Veeeeeeeeeel meer kwijt:

sony dvd beetje goeie 900
rotel(ja rotel! cdspeler en versterker zijn ook van dit merk) ac3 versterker min 1500
boxen ook iets van 1000

dus bijna 3,5 duizend volgens mij

Verwijderd

ZoŽn dvd speler die ook cd/r-rw en mp3 kan spelen (zie diverse sites), heb je ergens voor rond de 600-800 piek. En tja, voor die 1000-1500,- meerprijs (totaal) heb je dus meer afspeelmogelijkheden en een veeeeel betere (hifi)geluidskwaliteit, zowel bij je films alsook bij je muziek. Daar krijg je geen spijt van. Van zo'n setje goedkope speakertjes wel, die klinken net als een pc-setje en zijn op den duur zwaar vermoeiend. Het is misschien wel te doen als je wat klein behuisd bent en geen hifi-eisen stelt.

Je kunt natuurlijk ook eerst het bij je bestaande stereo met 2 goede speakers houden. Dat klinkt ook niet verkeerd. En dan later upgraden naar 5.1 versterker en dan 2 surround en 1 center speaker van hetzelfde merk(& type) als je primaire (front)speakers toevoegen.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 15:00
Hey SUB,

geen 1000,- uitgeven aan Boxen hoor is onzin, moet je eens lang Megapool gaan (ja sorry, ik geloof het ook nog steeds niet) daar hebben ze speakers van merk ELTAX type :
SYMPHONY 8.2 200 watt piek(betekent niks, maar ach) 125 watt RMS.
Frequency rang 28 - 22.000 hz
deze speakers kosten maar 250,- gulden per stuk !!!! Het leuke is ze verslaan menig JBL en Infinty speakersetje van 1500,- per speaker.

Hier een klein stukje uit de test van het kleine broertje de sympony 6.0Treble is handled by the ubiquitous Vifa 19mm dome tweeter, which has been used in more expensive professional as well as domestic designs.

Soundstaging was good, depth helped by the strong lower treble which highlighted vocals and strings. This lightened the tone of pianos and vocals, but didn't contain any distracting roughness.

The 6s remained lucid, spreading clearly delineated images across a nicely proportioned soundstage.

The treble is of a very high standard, clearly one of the best in the group with fine extension and crisp detail. Their sound stage was spacious though, with a good impression of depth.

EN DIT IS DE BELANGRIJKSTE REGEL:
Bass was probably the deepest in the test.

• tspawn
Hey SUB,

geen 1000,- uitgeven aan Boxen hoor is onzin, moet je eens lang Megapool gaan (ja sorry, ik geloof het ook nog steeds niet) daar hebben ze speakers van merk ELTAX type :
deze speakers kosten maar 250,- gulden per stuk !!!! Het leuke is ze verslaan menig JBL en Infinty speakersetje van 1500,- per speaker.

Hier een klein stukje uit de test van het kleine broertje de sympony 6.0Treble is handled by the ubiquitous Vifa 19mm dome tweeter, which has been used in more expensive professional as well as domestic designs.

Soundstaging was good, depth helped by the strong lower treble which highlighted vocals and strings. This lightened the tone of pianos and vocals, but didn't contain any distracting roughness.

The 6s remained lucid, spreading clearly delineated images across a nicely proportioned soundstage.

The treble is of a very high standard, clearly one of the best in the group with fine extension and crisp detail. Their sound stage was spacious though, with a good impression of depth.

• tspawn
Hey SUB,

Hier een klein stukje uit de test van het kleine broertje de sympony 6.0

Treble is handled by the ubiquitous Vifa 19mm dome tweeter, which has been used in more expensive professional as well as domestic designs.

Verwijderd

3x 500,- uitgeven is ook 1.500,-

;) (geintje)

• tspawn
Sorry jongens fooutje koetje deed een beetje vaag waardoor mijn machine effe begon te hikke...

Verwijderd

wat een vage verzameling rotzooi is dit geworden.... :)
1000 gulden? gwoon een paar dagen vlink lekker uit eten, echt hebik vorige week ook gedaan, dan moet je wel weer ff wennen als je 'gewoon' of 'FF' gaat eten maar voor die week wel erug lekker :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:28

Daniel

Kapitein NCC-1701
Eens effe kijken:

[eurocard-mastercard mode]

- Taxi naar Amsterdam: 250 gulden
- Vreten in het Amstel hotel: 300 gulden
- naar de hoeren: 200 gulden
- Magnumfles Moët & Chandon: 200 gulden
- boete voor kotsen op straat: 50 gulden

je foto in de krant: onbetaalbaar

[/eurocard-mastercard mode]

Even serieus: voor 1000 piek heb je geen fatsoenlijke digitale cam, dus ik zou voor een DVD-set gaan. Haal er wel een leuke subwoofer bij, natuurlijk

Verwijderd

Wel eens van sparen gehoord ?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb zo'n rekening waarmee je over 20 jaar ofzo ineens 100.000 gulden krijgt.

eens kijken wat voor computer ik over 20jaar met 100.000 gulden kan kopen :) :) :)

Verwijderd

Palm Vx ? + infrarood mob.

neh, heb je vast al..

weekendje New York.

Verwijderd

SuB the gadget man...

Verwijderd

!!VOORAL NIET IN PANIEK RAKEN MENNEKE!!

E is een makkelijke manier om van dat geld af te komen:

ff storten op bankrekening nr. ;
13 74 24 329

hee en bedankt he ;)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ronald McDonald huis?
NCFS?
Kankerfonds?
ASTMAfonds?

Een goed doel dus :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2000 @ 22:35:
BOSE? Gooi dan maar meteen je geld weg.<BR>Ik heb nooit begrepen waarom sommige mensen honderden, zoniet duizenden guldens aan die bagger besteden. Die prutmelkpakjes worden voor een paar gulden gefabriceerd, maar nog denken mensen dat ze beter klinken dan een stel echte speakers.
Doe niet zo dom joh.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Idem voor het omhoogschoppen!

Verwijderd

Wat een K** draad dit. Ga lkkr zelf verzinnen waar je je geld aan uitgeeft.

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ouwe troep!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goed bezig joh, schop er maar op los :P :Y)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:49:
Wat een K** draad dit. Ga lkkr zelf verzinnen waar je je geld aan uitgeeft.
Kijk ook even naar de datum :|

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik geloof nie da we hier meej z'n alle op een draad uit d'n ouwe doos zitte te wachte eh! :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.