Toon posts:

Ervaring met ASUS Z53M-AP014M?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gaarne verneem ik uw ervaringen/bevindingen met de

ASUS Z53M-AP014M.

Wat zijn in het algemeen de ervaringen met het merk ASUS op het gebied van laptops/notebooks?

Hebben de laptops/notebooks van dit merk een goede prijs/kwaliteitsverhouding?

Zijn zij storingsgevoelig?

Zitten er goede accu's in?

Kortom, als u van dit merk laptops/notebooks meer weet, dan lees ik dit hier graag.

Ik dank u bij voorbaat voor uw welwillende medewerking.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien kun je het beste beginnen met het doorlezen van Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?, en de CSL Policy en FAQ. Wat heb je zelf gedaan om achter deze informatie te komen? Op GoT wordt je namelijk geacht zelf het voorwerk te doen, en dan onderbouwd je keuze toe te lichten, waarna er discussie of suggesties zullen volgen. Gebruik dus de zoekfunctie.

Verder zijn er voor de belangrijkste Asus laptops al aparte topics voor discussie en ervaringen. Begin eens met die door te lezen :)

(tip bij het zoeken: de Asus Z-serie bestaat grotendeels uit laptops gemaakt voor specifieke winkels als Mycom, en bevat meestal wat mindere/langzamere componenten dan de officiele serie).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-01 13:26
Als ik zo het plaatje zie bij de MyCom is dit een model van de A6 serie (Het Asus A6 ervaringen topic - Deel 7)

Ik heb nu een A6t, en ben daar zeer tevreden mee. De kwaliteit is goed en heb nog geen problemen gehad met de laptop. Het merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding, een laptop met dezelfde specs als die van mij voor een zelfde of lagere prijs was er toendertijd niet.

Verwijderd

Als ik het goed heb is de Z-serie afgeleid van de A6/A8-serie, bestemd voor winkels die grote partijen willen (Dynabyte, Mediamarkt).

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
Klopt,de A7 kan daar ook nog tussen. Vaak worden er ook wel restanten ingestop zoals trager geheugen en oude HDD's. Verder mis je een muis en draagtas. Die laptop van de TS is te vergelijken met de A6M zie ik.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:01:
Misschien kun je het beste beginnen met het doorlezen van Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?, en de CSL Policy en FAQ. Wat heb je zelf gedaan om achter deze informatie te komen? Op GoT wordt je namelijk geacht zelf het voorwerk te doen, en dan onderbouwd je keuze toe te lichten, waarna er discussie of suggesties zullen volgen. Gebruik dus de zoekfunctie.

Verder zijn er voor de belangrijkste Asus laptops al aparte topics voor discussie en ervaringen. Begin eens met die door te lezen :)

(tip bij het zoeken: de Asus Z-serie bestaat grotendeels uit laptops gemaakt voor specifieke winkels als Mycom, en bevat meestal wat mindere/langzamere componenten dan de officiele serie).
Dank voor uw antwoord.
De vraag, specifiek gericht op de ASUS Z53M-AP014M, heb ik gesteld omdat de zoekfunctie geen resultaat opleverde..

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:13:
[...]
Dank voor uw antwoord.
De vraag, specifiek gericht op de ASUS Z53M-AP014M, heb ik gesteld omdat de zoekfunctie geen resultaat opleverde..

Vragen:
- Wat zijn in het algemeen de ervaringen met het merk ASUS op het gebied van laptops/notebooks?
- Hebben de laptops/notebooks van dit merk een goede prijs/kwaliteitsverhouding?
- Zijn zij storingsgevoelig?
- Zitten er goede accu's in?
Maar het merk Asus wordt al uitgebreid besproken. Wat ik vooral bedoel is dat je moet uitleggen waarvoor je de laptop wilt gebruiken, wat je budget is, welke laptops je al bekeken hebt, en waarom je bij deze laptop bent uitgekomen. Een onderbouwing dus. De 4 vragen die je stelt over Asus kun je zelf op gaan zoeken door de verschillende topics over Asus door te lezen.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 01-01-2007 14:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:32:
[...]

Maar het merk Asus wordt al uitgebreid besproken. Wat ik vooral bedoel is dat je moet uitleggen waarvoor je de laptop wilt gebruiken, wat je budget is, welke laptops je al bekeken hebt, en waarom je bij deze laptop bent uitgekomen. Een onderbouwing dus. De 4 vragen die je stelt over Asus kun je zelf op gaan zoeken door de verschillende topics over Asus door te lezen.
Nogmaals dank voor uw reactie.

Mycom biedt deze laptop, met de vermelding, dat dit een prijsdoorbraak is, voor euro 699,00 aan.
Dan is het natuurlijk de vraag of er voor dezelfde prijs en/of lager een minstens zo goede, liefst betere laptop elders te koop is.
Het is niet mijn professie alles van (prijzen en specificaties van) laptops/notebooks te weten.
Vandaar, dat ik mij gaarne laat voorlichten door deskundigen, waarvan ik verwacht, dat deze op dit forum aanwezig zijn.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Nogmaals dank voor uw reactie.

Mycom biedt deze laptop, met de vermelding, dat dit een prijsdoorbraak is, voor euro 699,00 aan.
Dan is het natuurlijk de vraag of er voor dezelfde prijs en/of lager een minstens zo goede, liefst betere laptop elders te koop is.
Het is niet mijn professie alles van (prijzen en specificaties van) laptops/notebooks te weten.
Vandaar, dat ik mij gaarne laat voorlichten door deskundigen, waarvan ik verwacht, dat deze op dit forum aanwezig zijn.
Zolang je niet aangeeft wat je met de laptop wilt doen, is dat niet in te schatten. Verder: gebruik de pricewatch om vergelijkbare laptops te zoeken en de prijs te bekijken. Dit is een forum waar de vragensteller het voorwerk moet doen.

Zie ook de FAQ en forumbeleid:
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Dat is niet vervelend bedoeld, maar tot nu toe heb je zelf niet veel voorwerk gedaan, alleen een reclame bekeken. Veel topics worden hier op slot gegooid door gebrek aan inzet van de vragensteller, en dat wil je toch niet? :)

Geef dus aan wat de specificaties zijn van de laptop, en waarom je denkt dat het een goede aanbieding is. Geef ook aan waarmee je de vergelijking maakt. En geloof niet zomaar reclames... ;)

Edit: als je je vergelijkingmateriaal geeft, gebruik dan linkjes naar de aanbieding:
ASUS Z53M-AP014M bij Mycom

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 01-01-2007 15:27 ]

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Ga vandaag deze laptop kopen en vond het al raar dat er geen posts waren op tweakers. Maar zie dat hij is afgeleid van een andere dus dan kan ik eindelijk is lezen wat mensen ervan vinden. Vond het al raar dat op de site van asus zelf ook niets over deze laptop staat.

PSN: speedrazor3

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
GoT is één en al ervaring ;)

Dit komt omdat we verwachten dat we eerst een hoop zelf zoeken op internet en dus niet een standaard vraag over ervaringen stellen.

Je zou een groot ervaringen topic of in de Asus notebook topics kunnen raadplegen. Dit topic voldoet niet aan de regels en gaat derhalve dicht zie de CSL policy

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.