Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Nogmaals dank voor uw reactie.
Mycom biedt deze laptop, met de vermelding, dat dit een prijsdoorbraak is, voor euro 699,00 aan.
Dan is het natuurlijk de vraag of er voor dezelfde prijs en/of lager een minstens zo goede, liefst betere laptop elders te koop is.
Het is niet mijn professie alles van (prijzen en specificaties van) laptops/notebooks te weten.
Vandaar, dat ik mij gaarne laat voorlichten door deskundigen, waarvan ik verwacht, dat deze op dit forum aanwezig zijn.
Zolang je niet aangeeft wat je met de laptop wilt doen, is dat niet in te schatten. Verder: gebruik de
pricewatch om vergelijkbare laptops te zoeken en de prijs te bekijken. Dit is een forum waar de vragensteller het voorwerk moet doen.
Zie ook
de FAQ en forumbeleid:
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Dat is niet vervelend bedoeld, maar tot nu toe heb je zelf niet veel voorwerk gedaan, alleen een reclame bekeken. Veel topics worden hier op slot gegooid door gebrek aan inzet van de vragensteller, en dat wil je toch niet?
Geef dus aan wat de specificaties zijn van de laptop, en waarom je denkt dat het een goede aanbieding is. Geef ook aan waarmee je de vergelijking maakt. En geloof niet zomaar reclames...
Edit: als je je vergelijkingmateriaal geeft, gebruik dan linkjes naar de aanbieding:
ASUS Z53M-AP014M bij Mycom
[
Voor 5% gewijzigd door
gambieter op 01-01-2007 15:27
]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.