"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Ik neem aan dat je Windows gebruikt, dus moet je zoeken naar refreshlocktooltjes zoals 'reforce'
C:\>_
daar had ik al over nagedacht, maar ik was in de veronderstelling dat dat alleen nodig zou zijn indien je je refreshrate al niet omhoog krijgt met normaal windows gebruik?Vinnie schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:10:
Ik neem aan dat je Windows gebruikt, dus moet je zoeken naar refreshlocktooltjes zoals 'reforce'
Verwijderd
opengl ben je afhankelijk van 3rd party progsels ben ik bang, meeste spellen zijn DirectX en dat kun je instellen bij start/uitvoeren/dxdiag en dan tabblad meer help en dan button directdraw wijzigen oid.
Nee, bij spellen (zowel DirectX als OpenGL), zet windows de refreshrate terug. Gebruik één van de tooltjes in de FAQ om een andere refreshrate te forceren.meelmark schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:31:
daar had ik al over nagedacht, maar ik was in de veronderstelling dat dat alleen nodig zou zijn indien je je refreshrate al niet omhoog krijgt met normaal windows gebruik?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
je hebt gelijk! mijn fout... het maakt dus wel uit die locker. Thanks!
Dit soort dingen kunnen soms met de driver zelf en anders met tooltjes worden gelocked.
Al vaker langs gekomen en het staat in de FAQ
Al vaker langs gekomen en het staat in de FAQ
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()