Toon posts:

[XP] IE geeft steeds error bij 1e keer laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds wanneer in IE opstart geeft ie aan "Page cannot be displayed". Het maakt niet uit welke startpagina ik gebruik, continu als ik een nieuwe pagina open dan gebeurt het. Als ik de pagina dan ververs zal ie wel de startpagina openen. Beetje irritant dit, heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Tijdens mijn zoekacties heb ik niet echt iets nuttigs kunnen vinden.

Mijn IE versie is 6.0.29

Verwijderd

Topicstarter
schopje...

Ik heb inmiddels ook via cmd commando's mijn dns vernieuwd om te kijken of het daar aan lag maar daarmee ook geen resultaat.

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-07 13:30
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 11:12:
...Het maakt niet uit welke startpagina ik gebruik, continu als ik een nieuwe pagina open dan gebeurt het. ...

Mijn IE versie is 6.0.29
Ik heb niet gelijk een oplossing, maar bedoel je nou dat je die fout krijgt bij het opstarten of ook als je naar een willekeurige site gaat? :?

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik verplaats je topic dus eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:27
Wat voor een internet-verbinding heb je? Staat er toevallig in je modem (router, whatever) connect-on-demand als verbindingsmethode? Dan is IE eerder open dan dat de verbinding gestart is, wat jouw foutmelding zou verklaren. Kijk dan eens of je always-on kunt selecteren...

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de fout dus alleen als ik IE opstart. Niet als ik van een reeds geopende pagina naar een andere ga. Ik heb een chello verbinding met een TMC390 modem. Ik heb niet iets kunnen ontdekken waar ik always-on kon selecteren. Maar daarbij zeg ik dat het kan zijn dat ik niet wist waar ik moest zoeken. Daarbij heb ik gezocht naar deze mogelijkheid maar ook niets kunnen vinden.

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:27
Nee, ok. Als je vanuit een reeds geopende pagina verder surft is de verbinding al tot stand gebracht en heb je geen probleem. Een Thomson modem zeg je, eurodocsis standaard. Volgens mij kun je daar zelf (bijna) niets mee en moet je contact opnemen met Chello en hun dit probleem voorleggen. Wellicht dat zij op afstand wat voor je kunnen betekenen. Ik denk echt dat er iets in je verbinding (modem) niet lekker zit en dat je pc en software wel in orde zijn.

Brainwave: je zou nog even kunnen kijken naar de instelling op je netwerkkaart (10 Mbit, 100 Mbit, auto, en de duplex modi) en daar even mee spelen, kijken of dat wat helpt. Meestal is auto de beste instelling.

Verwijderd

Topicstarter
Contact gehad met Chello maar die konden geen probleem traceren. Kreeg daarbij ook niet echt het. idee dat ik de meest snuggere persoon aan de lijn had. Beetje de standaard regeltjes en handelingen werden erbij gehaald.

Ik heb ook wat zitten knoeien met de instellingen van mijn netwerkkaart maar daarmee ook geen succes. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachten totdat ik echt weer een format nodig heb en dan alles maar opnieuw installeren. Op dit moment is het een kleine ergernis maar zorgt het niet voor kopzorgen.
Pagina: 1