Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
En dat de flushes mega zijn!iisschots schreef op maandag 01 januari 2007 @ 00:00:
In protte Lok en Seine yn it Nije Jier!
Dat de![]()
![]()
maar goed kan loeien!!
For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
Oh, en die flushes, liever giga toch?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
I see red pixels.
Dat iedereen zijn wensen dit jaar maar uit mogen komen :-)
hier was het nou ook niet echt wat je droog kan noemendevzero642 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 01:04:
Hoewel het hier nog 2006 is, een gelukkig nieuwjaar vanuit een regenachtig florida
Qua team-power ben ik benieuwd wat DPC in 2007 wààr gaat neerzetten. Waar je BOINC.BE tegenkomt zal 't alvast niet "for grabs" zijn
Een boeiende en leuke strijd, dat wens ik in 2007 alle teams toe, maar vooral DPC en BOINC.BE.
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Op naar de nieuwe weidegronden
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Hierbij wens ik iedereen een Gezond Grazend & statspostend 2007. Wordt dit het haar van de koe? Ik ga 't wel proberen
@ achtbaanfreak en devzero642 hierboven: Even een klein weerrapport: droog, en een stuk minder wind dan rond 20.00uur. Ik schat nu een kracht 6, weinig bewolking. En donker
Edit:
Nog even een korte mededeling betreffende vorig jaar: Mr Bondt, gefeliciteerd met je titel "beste statsposter van 2006"
1 Mr. Bondt 68 (32.54%)
2 Kuuke 61 (29.19%)
3 Rollerjooster 22 (10.53%)
4 Megaflix 21 (10.05%)
5 Kristof 13 (6.22%)
6 smoking2000 12 (5.74%)
6 trenza 12 (5.74%)
[ Voor 33% gewijzigd door APClll op 01-01-2007 01:45 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Moge het een gezond en gek jaar worden.
Verwijderd
U allen alvast een bijzonder fijn, gezond en gelukkig 2007 te wensen.
bobdebeer
Verwijderd
Verwijderd
Jij ook jongen, jij ook en de rest natuurlijk ookiisschots schreef op maandag 01 januari 2007 @ 00:00:
In protte Lok en Seine yn it Nije Jier!
Dat de![]()
![]()
maar goed kan loeien!!
Hopelijk volgen er weer leuke flushactie op allerlei projecten.
No signature found
Verwijderd
amerika loopt wel op meer vlakken achter bij Europa maar ook jij een gelukkig nieuwjaar en de rest van DPC ook natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 02:03:
Hoewel ik hier nog 4 uur te gaan heb tot het nieuwe jaar kan ik het niet laten
U allen alvast een bijzonder fijn, gezond en gelukkig 2007 te wensen.
bobdebeer
/me gaat zijn matras eens een hand schudden
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 08:18:
[...]
amerika loopt wel op meer vlakken achter bij Europa maar ook jij een gelukkig nieuwjaar en de rest van DPC ook natuurlijk
/me gaat zijn matras eens een hand schudden
Gelukkig en gezond 2007 allemaal !!
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Een goed jaar toegewenst aan alle.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
whatever..
Forza Mucca!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Lekker flushen ondertussen
En die balansdag doen we morgen wel
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Nieuw jaar dus een nieuw team (DeApen) en nieuwe uitdagingen (nog niet bekend).
Dat 2007 een goed vouwjaar mag worden.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Ook namens DeApen
Le Meow
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.
Walking on water and developing software from a specification are easy if both are frozen. - Edward V Berard
ik heb er al genoeg op gedronken igg
Fun while it lasted: World Community Grid!
Een Goed en Gezond 2007 toegewenst aan alle DPC'ers en overige lezers!
Computing...
Verwijderd
Beste wensen voor 2007!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
!!!!!!!!!!!!! GELUKKIG 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!