Toon posts:

welke tv heeft een ingebouwde DVB C tuner ?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geen extra kastje voor digitale tv maar dmv een cam kaart die je in je tv stopt.

mijn zoektocht heb ik alleen de tv van loewe gevonden die dat hebben wie weet er meer?

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 20:18:
Ik wil geen extra kastje voor digitale tv maar dmv een cam kaart die je in je tv stopt.

mijn zoektocht heb ik alleen de tv van loewe gevonden die dat hebben wie weet er meer?
Metz en Technisat zijn de andere merken. Zie ook dit topic op het MGV forum. Houdt er wel rekening mee dat de CAM optie alleen mogelijk is bij de Irdeto kabelbedrijven. Als je kabelbedrijf UPC is dan kan je dit wel vergeten. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat de Irdeto kabelbedrijven deze mogelijkheid absoluut niet ondersteunen en als het even kan zullen tegenwerken. De kans bestaat dus dat in de toekomst de CAM niet meer zal werken en je dus als nog een losse kabel ontvanger zal moeten aanschaffen.

• Jolige_Joffer
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:06
Dat laatste is niet te hopen, want dat zou betekenen dat iedereen die nu een losse decoder heeft, verplicht is een andere te kopen.
Maar voorlopig werkt het hier super (Loewe A32 DR+ en multikabel)

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jolige_Joffer schreef op zondag 31 december 2006 @ 23:48:
Dat laatste is niet te hopen, want dat zou betekenen dat iedereen die nu een losse decoder heeft, verplicht is een andere te kopen.
Dat iedereen bij het aanpassen van de codering eventueel verplicht is om een nieuwe losse ontvanger aan te schaffen klopt niet. De CAM die in de aanbevolen kabel ontvangers gebruikt wordt is een zogenaamde software CAM, SoftCell genaamd, die via een firmware update voor deze ontvangers aangepast zou kunnen worden.
Maar voorlopig werkt het hier super (Loewe A32 DR+ en multikabel)
Wel jammer dat EPG alleen maar werkt op de Nederlandse kanalen.