Plantronics audio 90 netjes demonteren, hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Beste luitjes, mijn headset heeft kuren. Van de een op andere dag doet de rechterspeaker niet meer. Zal iets met de interne bekabeling te maken hebben. Garantie is er niet meer, wil hem graag fixen, ben er gehecht aan en 50 eurioes voor nieuwe headset zit er ff niet in.

Heb al even gekeken hoe deze te demonteren.
Mijn vraag:
Hoe demonteer ik dit ding ? Zit maar 1 schroefje in en die zit bij de Mic, niet relevant dus.
Ik neem aan dat je op de een of andere manier de oorschelpen uit de behuizing kunt halen. Weet iemand hoe ? (zonder de boel te mollen)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wie zegt dat het niet je draad is?
die sneuvelt 99% van de tijd.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Nee, dat is in prima staat, als het een breukje was bij de aansluiting, dan had je wel eerder vervorming gehad of krakende speakers.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

oh okay als jij dat zo zeker weet...

ik twijfel trouwens of je die plan90 open kunt maken, zijn ze niet echt op gemaakt gok ik zo.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Daarom vraag ik het :)

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

kun je anders ons voorzien van wat foto's?
heb zelf geen plantronics maar een aantal sennheisers en de goedkope zou ik ook niet uit elkaar willen halen ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ser8.imgdump.net/images/01172007/s8_46e920045e00d95.jpg

Zoals je op de foto kan zien heb ik met een pijl aangegeven waat je met bijv een kleine platte schroevendraaier een beetje moet wikken hij zit op 4 punten vastgeklemt niet teveel kracht gebruiken.
Als het goed is til je zo de speakertjes eruit en aan de binnenkant vind je schroefen die je los kan draaien.

Zo heb ik ook mijn audio90 opengemaakt, mijn draad breuk zat in het gedeelte waar de microfoon kan bewegen, schijnbaar klemt het draad daar vaak als je die mic inklapt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 18:38 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
Hier ook 2x Plantronics Audio 90's, de een heeft een storende mike. De andere geeft geen geluid weer op linker speaker.
Heeft iemand ervaringen met de garantie voorwaarden van plantronics ? dat kabelbreuken ed. bijv niet onder de garantie valt ?

My favorite programming language is solder.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:44
Puch-Maxi schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:42:
Hier ook 2x Plantronics Audio 90's, de een heeft een storende mike. De andere geeft geen geluid weer op linker speaker.
Heeft iemand ervaringen met de garantie voorwaarden van plantronics ? dat kabelbreuken ed. bijv niet onder de garantie valt ?
naar mijn weten zijn dat gewoon gebruikers-breuken. Dus omdat je het product gebruikt. Alleen garantie als er op staat. zeker geen draadbreuk na 2 jaar oid..

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
oké in dat geval kan ik ze zelf wel openschroeven als dit toch niet onder de garantie valt.
Zo heb ik ook mijn audio90 opengemaakt, mijn draad breuk zat in het gedeelte waar de microfoon kan bewegen, schijnbaar klemt het draad daar vaak als je die mic inklapt.
Dit lijkt mij op een constructiefout ?

My favorite programming language is solder.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:37:
[afbeelding]

Zoals je op de foto kan zien heb ik met een pijl aangegeven waat je met bijv een kleine platte schroevendraaier een beetje moet wikken hij zit op 4 punten vastgeklemt niet teveel kracht gebruiken.
Als het goed is til je zo de speakertjes eruit en aan de binnenkant vind je schroefen die je los kan draaien.

Tnx! Opengemaakt, kabelbreuk nergens te vinden, speakers nog oké.
Ik ga er zelf wel nieuwe kabels inleggen, ten minste proberen ;) Moet te doen zijn, kan het dan helaas niet zo mooi wegwerken als het originee, maar goed, doe het wel net zoals bij standaard headset, gewoon naar elke oorschelp een eigen kabel.

Verwijderd

allemaal kappotte audio 90's

Ik heb er ook nog 1, alleen bij mij doet de microfoon het volledig niet meer, komt omdat er tijdens een lanparty baco over heen is gegaan. Ik heb daar toen terplekke een nieuwe gekocht dus deze ligt al een tijdje weggemoffelt.. toch was het inderdaad een mooie headset met goed geluid.\

succes met het verlegen van die kabels.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Iemand ervaring met de 320 ?
Pagina: 1