Toon posts:

Tijdklok omzeilen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
/me groet elke topic-bekijker :7

Ik heb een probleem (yup, zo heeft iedereen een excuus om wat te posten :)):

Omdat ik gewoon teveel (volgens mijn vader) internet, heeft hij een tijdklok op de connectie van mijn internet gezet, is er een manier om dit te omzielen?

Bvd :9

Verwijderd

de teller uitzetten... maar hij komt er toch wel achter als hij een gespecificeerde rekening bij de KPN aanvraagt (a 5 cent per regel btw ;)) en ben je alsnog de lul

Verwijderd

Topicstarter
heb via kabel internet :9
maakt dit nog enig verschil (guess not, maar je weet het maar nooit ;))

Verwijderd

waarom dan een tijdklok :?

Verwijderd

Topicstarter
om aan te geven wanneer de connectie eruit gaat :)

Verwijderd

dus jouw pappa trekt de stekker er na een bepaalde tijd gewoon uit?

Verwijderd

Topicstarter
nee maar volgens mij begrijp je het niet helemaal 8-)

Verwijderd

je hebt het over verbinding verbreken.. en met kabel zou je in principe toch 24/7 kunnen of ben ik nou |:(

Verwijderd

Topicstarter
Maar er zit een tijdklok op, die dingen kan je ook op lampen bijv. zetten als je op vakantie gaat, dan gaan ze op 4 uur 's middags aan en 's avonds om 7 uur weer uit.

Dit is het zelfde geval met mijn internet connectie, vlak bij het stop contact zit een tijdklok dit _tussen_ het stopcontact en mijn cable modem zit..maar volgens mij is dit niet te omzeilen }:O

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:10 schreef Yoram het volgende:
om aan te geven wanneer de connectie eruit gaat :)
heb je een plaatje/foto ?

Verwijderd

Yoram:

De grote truuk:
Trek de stekker uit de tijdklok.
Trek de tijdklok eruit.
Steek de stekker er weer in zonder tijdklok.

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 20:43 schreef diddel het volgende:
Yoram:

De grote truuk:
Trek de stekker uit de tijdklok.
Trek de tijdklok eruit.
Steek de stekker er weer in zonder tijdklok.
Zo dom zal vaders wel niet zijn , die heeft het vast wel zo gemaakt dat dat niet kan.
Zoals ik het begrijp heeft pa de kabel aan de ene kant in de klok gestoken en komt hij er aan de andere kant weer uit. als je de klok uit het stopcontact haalt zul ke wel geen verbinding hebben met het internet.
Je moet dat ding losschroeven denk ik en van binnen de draden doorverbinden. Of je trekt de kabel uit de pc en maakt een GEHEIME kabel naar je kabeldoos.

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 18:58 schreef Yoram het volgende:
/me groet elke topic-bekijker :7

Ik heb een probleem (yup, zo heeft iedereen een excuus om wat te posten :)):

Omdat ik gewoon teveel (volgens mijn vader) internet, heeft hij een tijdklok op de connectie van mijn internet gezet, is er een manier om dit te omzielen?

Bvd :9
Als het software is:
als ie nét in windows is druk op Ctrl-Alt-Delete zodat het proggie dat dat bijhoudt er nog bij staat, beïndig het!! >:) zo kon ik toen ik nog geen internet had gratis internetten in de bibliotheek :)
OF download Atm (another task manager) om het af te sluiten als windows al volledig is opgestart!
Dit werkt vast en zekers ;)

Verwijderd

Oh en als de tijdklok "hardware" is, verlengsnoer kopen :)
Pagina: 1