Ik heb nog een vraag over WC, kan ik met gewoon DEMI WATER van de zaak ook als koeling gebruiken? Dan hoef ik namelijk geen dure fles te kopen maar kan ik het gewoon zelf halen. Of moet het perse uit zon fles komen die voor WC bedoeld is?
Dit kan gewoon in het WC topic hoor, daar is het voor.
Je kan prima met demi water draaien alleen zou ik er wel nog iets in doen tegen algen. Met alleen demi water zal je er anders last van krijgen.
Je kan prima met demi water draaien alleen zou ik er wel nog iets in doen tegen algen. Met alleen demi water zal je er anders last van krijgen.
Gedemineraliseerd water van de Edah, Kruidvat of iedere andere winkel voldoet. Daar nog even een beetj e 'Anti Alga Fluid' bij en het is klaar. Dit laatste kun je o.a. bij Salland Automatisering wel krijgen. Kost iets van € 5,- (Van Asetek).
Dit had inderdaad prima in [WC] Het grote waterkoelings topic deel XX geplaatst kunnen worden
.
Dit had inderdaad prima in [WC] Het grote waterkoelings topic deel XX geplaatst kunnen worden
[ Voor 19% gewijzigd door Thandor op 31-12-2006 18:59 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
dat maakt welgeteld helemaal niet uit
een flesje demi van de appie van minder dan een eurie voldoet prima 
edit: jezus wat gaat et snel allemaal haha...
edit: jezus wat gaat et snel allemaal haha...
[ Voor 18% gewijzigd door Aesculapius op 31-12-2006 19:00 ]
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Nee dat hoeft niet hoor, je zult alleen wat algjes krijgen.
Ik geloof wel dat het schoonmaken van de hele boel meer werk is dan even wat spul bij je water doen
Ik geloof wel dat het schoonmaken van de hele boel meer werk is dan even wat spul bij je water doen
En ik hoorde ook iets over water koken? (kraanwater)
En hoeveel anti algi moet ik dan erbij doen?
En hoeveel anti algi moet ik dan erbij doen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 19:20 ]
Ga anders gewoon ff de topicstart van het WC topic lezen. Deze vragen zijn allemaal al lang beantwoord.
Waarom zou je water gaan koken
Demi water is water dat door middel van koken en opvangen vrijwel vrij is van mineralen en andere dingen die geleiden.
Voor 1 euro heb je een liter demi water dus waarom zelf moeilijk gaan doen.
Voor 1 euro heb je een liter demi water dus waarom zelf moeilijk gaan doen.
Had geen zin om demiwater te kopen, m'n waterkoeling loopt nu al 3 jaar op gekookt kraanwater + waterwetter toevoeging. Werkt prima, een half jaar geleden het water voor het eerst vervangen (samen met de pomp) en er was niks bijzonders mee gebeurd.
@MadMarky. Dan heb je meer mazzel dan dat ik had. Ik draaide met waterwetter en demi water en kreeg na 2 jaar last van algen. Toen het CPU blok uitgespoelt met kokend water en er kwamen hele brokken alg uit.
Demi water == demi water... hoef je dus geen speciale flessen voor te hebben.. Het is wel aan te raden om even wat waterwetter o.i.d. in het water te doen idd
Maargoed... Dit had je dus ook allemaal kunnen lezen in het grote waterkoelingstopic dus vandaar dat dit topic toch echt gewoon op slot gaat
Maargoed... Dit had je dus ook allemaal kunnen lezen in het grote waterkoelingstopic dus vandaar dat dit topic toch echt gewoon op slot gaat
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()