-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
USNF is er 1 van.
Maar vergeet USAF, F15, en Longbow2 niet.
Zo'n bedrijf moet er gewoon zijn, om Flight-Fraggers tevreden te houden.
US Navy Fighters stamt uit erhm.. 94 ofzo.
USAF ziet er leuk uit maar is lang zo realistisch niet als F-15 of F-18 van Janes of Flanker 2.0 of Falcon 4.0.
Zelf vond ik Janes F-18 een beetje tegenvallen maar als je een stapje realistischer wilt kan ik je Falcon 4.0 of Flanker 2.0 zeker aanraden.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
maar de rest van Janes was ook goed.
(hopen dat ze ooit nog een schooter gaan maken AlA Delta Force)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
voor hoeveel heb jij em eigenlijk gekocht?
fl. 93,90 bij de dixons. (personeels korting)
(om even terug te komen op de vraag...)
En ik vond F-18 van Jane's ook tegenvallen,
Falcon 4 heb ik nog nooit gespeeld...:(
ik kan hem nergens meer krijgen.
Verwijderd
Wel een vet spel, alleen de graphics zijn niet alles meer!!
Ik heb hem trouwens bijna 3 jaar geleden aangeschaft voor f. 29.95
Speciale .lib files, als iemand belangstelling heeft....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ATF Gold --> '96
USNF / marine fighters -->'94/'95
USNF '97 --> '96 (!)
NATO pack voor ATF gold '96/'97
FA (Fighters Anthology) is alles bij elkaar --> '97 en die zoek ik nu nog!
Voor die tijd (96/97) was het een van de beste sims, ook vanwege de mission editors, engine en aanpasbaarheid.
Wat gameplay betreft zijn er maar weinig flightsims die zo open zijn.
Er zijn toolkits om vliegtuigen te (ver)bouwen en wapensets.
Ik heb hier 'libs liggen waar je echt ongelofelijk realistische campaigns mee kan voeren. SAMs, AA, schepen, tanks, APC's, alles
Maar ja, de tand des tijds hè...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hmm.. ik heb met zeer veel plezier USNF gespeeld, toen de Marines add-on gekocht .. waanzinnig zo'n AC-130!!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ook F-15 is te koop sinds kort voor 9 tientjes.
Hoge prijzen voor die oldtimers.
Verwijderd
Komen ze wel achter als blijkt dat niemands ze koopt
Net nog "America" gekocht voor 64,95 daar
Sudden Strike is 66,- daar.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Vond um eigenlijk vies tegenvaller. Graphics waren erhm slecht.. vooral de omgeving zag er niet uit (vliegtuigen waren wel aardig overigens)... en geen campaign!! Alleen wat lossie missies! Nou dat vind ik echt een miskoop.Op dinsdag 13 februari 2001 10:35 schreef Darklance het volgende:
Vergeet IAF (Israeli Air Force) ook niet. Dat was ook een topper!
RUN RUN RUN
alleen voor de manual zou ik dat al doen
Iseci