Toon posts:

[XP] Auto dubbele tekens in windows?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen.

Ik heb een probleem welke is ontstaan na de installatie van Office 2007 NL en of Adobe Acrobat 8.0 Professional. Tenminste... toen viel het probleem me op dus ik denk dat het na de installatie ontstaan is.

Het probleem:

Ik geef tijdens het programmeren of typen of wat dan ook (waar dan ook) een " teken aan, vervolgens maakt hij er twee aan!!! dit met diverse toetsen. Dit zou ik graag verhelpen.
Kan iemand mij hiermee helpen misschien? kom er zelf niet meer uit want ik herken het totale probleem niet dit is de eerst keer dat ik dit tegen kom.

Dus in het kort, met de "", ^^, '' en dergelijke toetsen maakt hij er automatisch twee inplaats van een zoals hij normaal zou doen.

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22

alm

Hoe staat je keyboard ingesteld? Op US International of gewoon standaard US?

Wat gebeurt er als je wisselt van instelling?

Verwijderd

Topicstarter
hij staat op verenigde staten (internationaal).
als ik wissel naar iets anders, nederlands bijvoorbeeld dan kloppen de knoppen niet meer haha.
dan is mijn komma teken ineens een min plus teken bijvoorbeeld.

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22

alm

uiteraard, maar ik bedoelde dat je moest wisselen tussen US International en US. En dan is het de vraag of er iets aan je probleem wijzigt?

Verwijderd

Topicstarter
opgelost!!! je bent mijn held ;)

hoe kan dit eigenlijk? ik draai meer dan 10 jaar lang nu al op
internationaal, en nu werkt dat ineens niet meer...

zou office 2007 iets veranderd hebben aan de taal / grammatica ?

hartstikken bedankt he!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:59
Nu heb je dus wel het 'probleem' dat combinaties als "+e voor ë niet meer werken. Maar goed, dan moet je maar wat alt-codes uit je kop leren :P

Verwijderd

Topicstarter
haha ja inderdaad wel lastig maar je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen he ;)

Verwijderd

Je kunt dit veranderen door een bepaalde toetsencombinatie.

Linker CTRL+SHIFT is iets

Linker ALT+Rechter shift is ook weet iets (Wat weet ik niet precies)

Dit heb ik ook af en toe, als ik bijvoorbeeld een spel heb gedaan, of als ik psychopatisch snel aan het typen ben en per ongeluk 30 toetsen tegelijk in duw :+

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat zijn toetsen om je indeling te wijzigen. Ik zorg er persoonlijk altijd voor dat er maar 1 indeling is (Nederlands - VS Internationaal) en alle sneltoetsen verwijder ik. Deze sneltoetsen heb je alleen als je meerder invoertalen hebt.

In het Vista topic was dit soort 'probleem' ook al eens voorgekomen. Het had toen iets te doen met het uiterlijk van Vista oid. Weet het niet meer precies maar de symptonen waren hetzelfde.

Commandline FTW

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas nog even je topic titel aan, maar dit staat volgens mij ook gewoon letterlijk in de Windows Clients FAQ? :)
Pagina: 1