Ik heb vandaag 3 casefans geinstalleerd in mijn CM Mystique 632 kast geinstalleerd. ze hangen alledrie aan een fancontroller (3.5 ") merk: revoltec . k heb een boxed intel koeler op mijn cpu (Intel DC E6400). Wat is nu het geval?? Hardware sensor monitor geeft belachelijk hoge temperaturen aan van mijn 2 cores in me cpu, 63 graden om precies te zijn. Voor de verbouwing was dit rond de 40 graden.Het Easytune 5 van gigabyte geeft 19!!!!! graden aan maar dit zal wel aan de rand van de cpu gemeten worden Dit had ik niet voordat ik de standaard cm case fans had vervangen. Het gaat om 2 12cm en 1 8cm fans van silenx. Ik heb alle contacten/stekkers van zowel de 12 volt voor cpu als de cpu van aansluiting nagekeken om me moederbord en die zitten goed vast. De 8 cm fan blaast warme lucht van de cpu meteen weg naar buiten dus dat lijkt mij ook prima. Ik heb echt geen flauw id wat ik misschien fout gedaan heb of dat ik iets over het hoofd heb gezien??
ps. specs van mijn systeem
CM Mystique 632 kast
Antec HE 550 watt voeding
Gigabyte GA965p-s3 mobo
C2D e6400 ( boxed koeler )
2x 1 Gb kingston reepjes
Geforce 7900GT met zalman vf900 koeling
SAmsung 200 gb Hdd
Casefans zijn van silenx 2x12 cm en 1 8 cm
Verdere randapparatuur doet niet ter zake denk ik
O ja waar kan ik me specs van mn pc aanmaken? zodat ik in vervolg niet alles hoef op te noemen
ps. specs van mijn systeem
CM Mystique 632 kast
Antec HE 550 watt voeding
Gigabyte GA965p-s3 mobo
C2D e6400 ( boxed koeler )
2x 1 Gb kingston reepjes
Geforce 7900GT met zalman vf900 koeling
SAmsung 200 gb Hdd
Casefans zijn van silenx 2x12 cm en 1 8 cm
Verdere randapparatuur doet niet ter zake denk ik
O ja waar kan ik me specs van mn pc aanmaken? zodat ik in vervolg niet alles hoef op te noemen