Cisco FastHub 400 vervangen

Pagina: 1
Acties:

• swissis
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-04-2021
Hoi,

Ik ken iemand die een patchkast op z'n kantoor heeft. In die kast zit een Cisco FastHub 400 die een bult herrie maakt. Ik weet niet wie dat ding er in gehangen heeft of wat ie doet.
Als ik de productinfo op de site van Cisco lees moet het ding toch te vervangen zijn door een stille Switch. Er zitten maar iets van 12 gebruikers op en het is de enige hub die er staat.
Hoe kom ik er achter of er speciale dingen geprogrammeerd zijn?

Thanks

In zwitserland zijn bergen

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10-2025

UTP

Unshielded Twisted Person

De hub heeft een eigen management pagina dus je zou hem via internet explorer oid moeten kunnen opvragen. Moet je alleen wel het IP van de hub weten. hier staat daar meer over.

Maar als je het ding toch wilt vervangen door een switch. Waarom plug je dan niet alles om in de switch. Misschien werkt het wel zo out of the box. Als het niet werkt kun je altijd nog terug naar de hub gaan om daar het een en ander op te zoeken.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-03 16:38
Er is n manageable en niet-manageable variant van deze hub.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• swissis
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-04-2021
Okee, volgens mij is het een unmanaged type er staat tenminste geen "M" in de typeaanduiding
Dat zou dus betekenen dat ie gewoon vervangen kan worden. Het probleem is dat het ding in een openbare bibliotheek staat en onderdeel is van het netwerk daar.

In zwitserland zijn bergen