Deze grafische kaart indersteund blijkbaar niet het spel "The Lord of the Rings" "The battle for Middle-earth". Andere grafische kaart kopen? of gewoon de drivers van internet dowloaden, maar blijkbaar gaat het ook niet. Wie kan mij helpen dit probleem oplossen
Je hebt inderdaad een oude kaart
Je zou natuurlijk drivers kunnen downloaden vanaf www.nvidia.com, maar een andere kaart kopen is ook niet zo heel verkeerd
Wauw, een sig!
De mx is natuurlijk een budget ding. High-end games zul je daar dan ook niet (lekker) mee kunnen draaien. Je kunt natuurlijk een driverupdate proberen, maar als je echt wil gamen dan meot je toch een fatsoenlijk kaartje kopen.
[edit]
!@#^%$%&%!@#$ outerspace... echt, de laatste paar uurtjes van het jaar en jij moet weer sneller zijn he
[edit]
!@#^%$%&%!@#$ outerspace... echt, de laatste paar uurtjes van het jaar en jij moet weer sneller zijn he
[ Voor 20% gewijzigd door TERW_DAN op 31-12-2006 16:27 ]
Een Geforce 4 MX420 is snel zat voor Battle for Middle-Earth
. Dat wil zelfs goed met een iets tragere Geforce 2 MX, maar voor de nieuwste games zul je toch iets nieuwers moeten aanschaffen.
Als het spel niet opstart, zul je zeer waarschijnlijk nieuwere drivers moeten installeren.
Als het spel niet opstart, zul je zeer waarschijnlijk nieuwere drivers moeten installeren.
Ik mis helaas totaal je eigen inzet hier. Wat heb je al geprobeerd?
Zomaar een topic openen met daarin "Help, het werkt niet" schiet je weinig mee op en zul je altijd adviezen krijgen die je zelf ook kunt bedenken. Zoals bijvoorbeeld het installeren van de nieuwste drivers voor je videokaart.
Neem ook even een kijkje in het Algemeen Beleid. Daar staat in wat we hier op GoT van topicstarts verwachten
Zomaar een topic openen met daarin "Help, het werkt niet" schiet je weinig mee op en zul je altijd adviezen krijgen die je zelf ook kunt bedenken. Zoals bijvoorbeeld het installeren van de nieuwste drivers voor je videokaart.
Neem ook even een kijkje in het Algemeen Beleid. Daar staat in wat we hier op GoT van topicstarts verwachten
offtopic:
Ik kan er wel voor zorgen dat je steeds eerder bent dan Outerspace Terw_Dan.
Vraag aan jou is: hoeveel heb je er voor over? 
Ik kan er wel voor zorgen dat je steeds eerder bent dan Outerspace Terw_Dan.
[ Voor 13% gewijzigd door Ultraman op 31-12-2006 21:09 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()