Corecenter Reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• lateralus_48
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik zit met een redelijk irritant probleempje.
Nadat ik Corecenter (soort hardware monitor en overclock programma) van MSI installeerde, rebootte het mijn pc. Telkens ik terug probeerde in te loggen op mijn hoofdaccount, startte dit vermoedelijk terug op en legde het mijn cpufan lam zodat de pc rebootte. Ik kan alleen nog maar op mijn pc via mijn gastaccount dus.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad? Of heeft er iemand een idee hoe ik via mijn gastaccount corecenter kan desinstalleren of uitschakelen?

De relevante componenten van mijn systeem:
- MSI K8N Neo2 Platinum
- AMD64 3000+ (s939)
- 1024Mb Corsair geheugen
- Zalman CNPS9500 Cpucooler (zat eerst vast aan een fancontroller, nu direct aan het moederbord)
- Windows Xp Home Edition
Ik heb al in het bios geprobeerd enkele instellingen te wijzigen zoals cool'n quiet en het cell menu laten overclocken maar dat hielp niet veel.

Dank bij voorbaat.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15
Met F8 opstarten en dan de laast bekende instellingen?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
Mischien staat er door dat overclock programma wel iets in je BIOS wat je pc niet graag trekt, dus ik zou zeggen; doe eens een BIOS clear :)

Verwijderd

veilige modus werkt ook wel hoor ;) daarin kan je hem gewoon deinstalleren :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nog voordat je het bootscherm van Windows ziet even F8 ingeduwd houden, en starten in veilige modus.

Aldaar het progsel uninstalleren, en klaar is late3ralus_48 ;)

• lateralus_48
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Ok; veilige modus is gelukt (was even vergeten hoe je daar moest geraken) en ik heb gewoon het opstarten van corecenter uitgeschakelt want blijkbaar is de uninstallfile corrupt.

Bedankt iedereen!

Verwijderd

Als je dat tooltje weer opnieuw instaleerd (wat gewoon zou moeten werken, mits je de juiste versie hebt) moet je er even op letten dat je de toerentallen van fans juist insteld, en ook gelijk controleren bij welke temp Corecentre je PC uitschakeld.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit hoort sowieso niet in DOC thuis. Dit is meer OS-kennis en daar zou het topic ook dichtgaan omdat dit toch wel een beetje basiskennis is (en anders wel makkelijk op te zoeken).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.