Ik heb een aantal jaar geleden tweede hands een Sony g4 speaker set gekocht en een daarbijhorende Sony versterker. Deze had altijd mooi geluid maar door ruimte gebrek had ik deze een paar maanden op geborgen op zolder. Nu wou ik dit zooitje weer eens allemaal aan gaan sluiten.
Maar nu blijkt dat een box echt super slecht geluid had. De andere had nog steeds het volle geluid zo als die altijd had.
Ik ging op onderzoek uit om er achter te komen waar het aan zou kunnen liggen.
Ik heb alles van die ene box er uit gehaald. De Tweeter en die voor de midden tonen deden het nog perfect alleen de onderste, voor de bas komt helemaal geen geluid meer uit!
Deze heb ik er toen verder uit gehaald en los aan gesloten. Nog steeds geen geluid.
Waar zou dit aan kunnen liggen, en komt dit vaker voor?
Maar nu blijkt dat een box echt super slecht geluid had. De andere had nog steeds het volle geluid zo als die altijd had.
Ik ging op onderzoek uit om er achter te komen waar het aan zou kunnen liggen.
Ik heb alles van die ene box er uit gehaald. De Tweeter en die voor de midden tonen deden het nog perfect alleen de onderste, voor de bas komt helemaal geen geluid meer uit!
Deze heb ik er toen verder uit gehaald en los aan gesloten. Nog steeds geen geluid.
Waar zou dit aan kunnen liggen, en komt dit vaker voor?