Vanmorgen starte ik mijn MacBook Core Duo Black op en dat ging erg traag. Toen wilde ik iTunes opstarten, deze start opzich ook wel op. Maar het iTunes venster opende niet.. Dus ik rechter muisknop in de dock om het programma te stoppen. Daar stond ook al dat het programma niet reageerde, en dat ik een geforceerde stop moest doen.
In de Activiteitenweergave gedaan en daar verdween het proces ook. Maar iTunes bleef gewoon in de dock staan en ik kon er dus niks mee.
Alle andere programma's werkte wel gewoon (zoals Opera, iCal en Mail.)
Herstart gedaan -> maakte niks uit.
Her install -> maakte ook niks uit
Dus toen maar een volume controle uitgevoerd. Ik wist niet of het wat zou uitmaken.. maar daar kwam het volgende uit:
Ah oke. Nou heb ik niet zo heel lang een Mac, dus ik weet nu even niet zo heel snel hoe ik verder moet. Zijn er nog andere oplossingen?
Ik heb ook nog de Volumebevoegdheden gecontroleerd.
Maar daar kwam niks concreets uit en gaf geen foutmeldingen.
In de Activiteitenweergave gedaan en daar verdween het proces ook. Maar iTunes bleef gewoon in de dock staan en ik kon er dus niks mee.
Alle andere programma's werkte wel gewoon (zoals Opera, iCal en Mail.)
Herstart gedaan -> maakte niks uit.
Her install -> maakte ook niks uit
Dus toen maar een volume controle uitgevoerd. Ik wist niet of het wat zou uitmaken.. maar daar kwam het volgende uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Volume 'Macintosh HD' controleren HFS Plus-volume wordt gecontroleerd. Extents Overflow-bestand wordt gecontroleerd. Catalogusbestand wordt gecontroleerd. Multilinked-bestanden worden gecontroleerd. Catalogushiërarchie wordt gecontroleerd. %) Bestand met uitgebreide kenmerken wordt gecontroleerd. Volumebitoverzicht wordt gecontroleerd. Kleine aanpassingen vereist in volumebitoverzicht Volume-informatie wordt gecontroleerd. Ongeldige telling vrije blokken op volume Ongeldige telling vrije blokken op volume uld be %@ instead of %@)",2) 8608437 8606536 Het volume 'Macintosh HD' moet worden hersteld. Fout: De onderliggende taak rapporteerde een fout bij het verlaten 1 HFS-volume gecontroleerd Volume moet worden hersteld |
Ah oke. Nou heb ik niet zo heel lang een Mac, dus ik weet nu even niet zo heel snel hoe ik verder moet. Zijn er nog andere oplossingen?
Ik heb ook nog de Volumebevoegdheden gecontroleerd.
Maar daar kwam niks concreets uit en gaf geen foutmeldingen.
Hyundai SX2 N-Line (2024)