Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Probleem met Vraag & Aanbod/Pricewatch in alle browsers

Pagina: 1
Acties:

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Ik kan sinds iets van twee maanden vraag een aanbod niet meer bekijken. Dit fenomeen heb ik op twee computers thuis. Ik heb het op beiden niet op kunnen lossen. Alles in tweakers.net/aanbod is clickable, maar ik zie maar de helft van wat er hoort te staan waardoor het onbruikbaar wordt- zie afbeeldingen.

Pricewatch doet het ook niet correct, ik krijg de popup menu's waarmee je een categorie kiest nooit te zien.

Gegevens:
XP service pack 2 pc.

Ik heb op 1 PC uitgebreid geprobeerd de boel op te lossen, waarvan hieronder een log. Op de andere PC heb ik alleen cache gewist etc. to no avail.

- explorer 6
- explorer 7
- firefox
- firefox 2
- opera 9
- cache, offline bestanden, history's gewist
- ccleaner gedaan
- geen adblockers/antispywaresoftware geinstalleerd
- firewall uit
- twee verschillende modems/internetverbindingen geprobeerd (dit zal er wel weinig mee te maken hebben :) )
- flash opnieuw geinstalleerd
- java opnieuw geinstalleerd
- beveilingsinstellingen in de browsers op ultra low gezet (alles toestaan)
- norton antivirus 2003 uninstalled
- alle browsers reinstalled

Zoals ik het nu zie moet ik windows gaan reinstallen om tweakers goed te kunnen bekijken, andere sites lijken het namelijk wel goed te doen =/

Ik heb eerder op het forum *iets* soortgelijks gezien, bij die persoon bleek het aan norton internet security te liggen. Ik heb dat pakket echter niet, de oplossing in de faq is dan ook niet uitvoerbaar. Kan iemand helpen? =(

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/chipzilla/vraagaanbod.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/chipzilla/wtf.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Soepster op 31-12-2006 13:56 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Soepster
help? =(

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien dit probleem zich uitsluiten op jouw computer voordoet, ligt het probleem bij de 'client' PC en niet op de T.net servers. Tweakers.net kan je er niet echt mee helpen.

Ik vermoed echter dat Norton niet geheel verwijderd is. Daarvoor heb je deze tool nodig.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Longbeard schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:24:
Aangezien dit probleem zich uitsluiten op jouw computer voordoet, ligt het probleem bij de 'client' PC en niet op de T.net servers. Tweakers.net kan je er niet echt mee helpen.

Ik vermoed echter dat Norton niet geheel verwijderd is. Daarvoor heb je deze tool nodig.
na lezen startpost denk ik het zelfde, norton laat resten achter en dat veroorzaakt het (dénk ik)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Soepster
Velen dank! Op deze PC werkt het na gebruik van de removal tool wel. Hoop dat het op de andere ook werkt, daar draait nl. een corporate editie van norton. Nogmaals bedankt :>