wireless zero configuration wil niet automatisch starten

Pagina: 1
Acties:

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:13
Hoi, probleempje op mn laptop met wireless pcmcia kaartje. Heeft al 2 jaar prima gewerkt, sinds een windows update voor hardware (voor de wireless kaart), wil wireless zero configuration niet automatisch starten. Hij stata op auto, maar ik moet hem toch steeds manueel starten, en pas daarna krijg ik verbinding met mn router. Geen groot probleem dus, maar wel vervelend, want elke keer na een hibernation moet ik deze handeling weer uitvoeren. Misschien wete iemand van jullie hoe dit op te lossen. VBD.

Jaap S

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Kijk eens op de website van de fabrikant van je WLAN kaartje of er geen nieuwe driver is. Die Windows update hardware updates zijn soms brak (levert wel vaker problemen op).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Denk er dan aan alle voorgaande drivers te verwijderen. Windows Update-drivers zijn vaak "basic" drivers. Aanvankelijk stond er dus een "originele" driver op (bijv. van de meegeleverde CD), daarna heeft Windows update (een deel van) die driver vervangen, dus er staan al minstens 2 drivers op. Die moeten beide verwijderd worden, en daarna de nieuwste van de fabrikant geïnstalleerd. (Vergeet niet zo nodig te rebooten tussentijds.)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.