[XP MCE] Updates half geinstalleerd, nu niet meer te doen *

Pagina: 1
Acties:

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-03 20:04
Hallo

ik was laatst bezig met het downloaden en installeren van updates voor windows XP MCE. terwijl dit bezig was begon Adobe Reader ook te updaten. Toen de Adobe klaar was met updaten startte de computer opnieuw op, terwijl windows update nog niet klaar was met het installeren met updates.

Als ik nu op de site van windows update bij de updategeschiedenis kijk, zie ik dat er een stuk of 30 mislukte updates zijn. er staat bij dat de updates wel zijn gedownload, maar niet geinstalleerd. als ik opnieuw naar updates laat zoeken, staat er dat er geen nieuwe updates gevonden zijn. Ik weet niet of het de bedoeling is dat deze updates niet zijn geinstalleerd. Is het mogelijk dat dit zo hoort, of is er een manier deze updates alsnog te installeren? ik heb al vanalles opgezocht via google, maar helemaal niets wat ik daar vind kan mij verder helpen. Ik hoop dat iemand hier weet of dit zo hort, en als dit niet het geval is, hoe ik deze updates alsnog opnieuw kan installeren.

contact opnemen via msn messenger is niet ook mogelijk knip.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 31-12-2006 12:10 ]

• ToWi1989
mijn excuses als dit topic fout is geplaatst, maar ik wist niet waar anders

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!
Dit heeft niets van doen met Office systemen en alles met Windows Clients, dus ik verplaats het van Officesuites en -software naar dat forum. Tevens pas ik de titel wat aan, aangezien "Hulp nodig over windows update" niets zegt over waar het nu om gaat ;)

Ik heb trouwens je post iets aangepast: het is niet de bedoeling om via chat te werken. Immers kunnen anderen dan niet meedenken en kunnen anderen er niet van leren. Als je wilt chatten, doe het dan volledig buiten GoT om ;)

Bij aanvullingen van een post terwijl niemand anders heeft gereageerd trouwens ajb de edit knop gebruiken, zoals ik nu ook doe. Anders wordt zo'n topic zo snel vol.

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 31-12-2006 12:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ToWi1989
nee, hier kan ik het niet vinden. Is het niet gewoon mogelijk ergens ongeinstalleerde updates alsnog te installeren?

• folly
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-03 21:43
Heb je auto-patcher al geprobeerd ?

http://tweakers.net/meukt...-XP-December-2006-NL.html

• ToWi1989
Ik ben er al uit. Als ik de updates op naam sorteer zie ik dat die updates laterna nog zijn geinstaleerd. Wel is het zo dat de niet er achter de niet geinstallerde updates staat dat het gaat om een windows update. Als ik nu kijk bij de geinstalleerde (zelfde) update staat er dat dit een automatische update is.

het is dus een beetje verwarrend dat er evengoed nog staat dat die updates niet zijn geinstalleerd, terwijl dat ze WEL zijn geinstalleerd

evengoed bedankt voor de moeite.
Pagina: 1