Power led van 3 pin naar 2 pin ?

Pagina: 1
Acties:

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2025
Mijn kast heeft de powerled aan 3 pinnen vast zitten : + niks - of - niks +
Maar mijn mobo heeft of 2pinnetjes + - , ook 3 pinnetjes : ground + - ( of + en - andersom).

Ik hoop dat jullie het nog volgen! Maar hoe kan ik nu mijn power led van de kast op mijn mobo aansluiten?? Of beter gezegd: hoe moet ik van die 3 pin stekker 2 pin stekker van maken zodat die op mijn mobo kan?

Verwijderd

huh dus een 3 pin led volgesmij is dat dan een 2 kleuren led (denk ik) maar het meest rechtse en linkse pinnetje is volgensmijn de + en die in het midden de -

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 13:37
heeft je mobo nie 2x een aansluiting een voor 3pin en een voor 2pin
heeft mijn dfi bord namelijk wel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als er daadwerkelijk maar 2 draadjes aan die powerled zitten maar het een 3 pins stekertje is zou ik gewoon die stekker door midden snijden zodat je die 2 pins kunt aansluiten. 3e pin wordt gebruikt voor standby, maar dat vind je op vrijwel geen enkel mobo meer.

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
dus op je moederboard zit het zo;

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2004/1192/11-frontpanel_install1.jpg

maar je kast heeft 3 connectors waarvan er maar 2 verbonden zijn?

zo ja gewoon de lege er tussen uit halen

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

owja op mijn mobo zit ook een 3 pin aansluiting die (kan) rood worden als ie uit staat en groen als ie aantstaat mobo is p4vxad (v1.0)

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2025
Barracuda schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:49:
dus op je moederboard zit het zo;

[afbeelding]

maar je kast heeft 3 connectors waarvan er maar 2 verbonden zijn?

zo ja gewoon de lege er tussen uit halen
Ja, zo zit het op mijn mobo en mijn kast heeft er 3 waarvan er 2 verbonden zijn.

Dan haal ik die er tussenuit!! Bedankt iig

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Pin uithaken, eruittrekken en ernaast weer insteken, sloop je niets en heb je nog mooi dat blokje bijelkaar zitten. Enige waar je op moet letten is dat je de goede draad te pakken hebt, anders kom je in de knoei te zitten met de powerswitch die je ernaast moet zetten, er steekt nml een stuk uit over je aansluiting.
Pagina: 1