Toon posts:

Welke processoren zijn gewoon het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo... ik ben op zoek naar de beste samenstelling voor een super snelle computer...
Hoe kan ik uit de vele vele processoren bepalen welke nou het beste zijn EN of een combinatie van 2 processoren beter is als 1? bv Core 2 DUO?..

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 12:07

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Misschien eens de moeite doen om wat FAQ's te lezen hier?
Denk ook dat dit snel dicht gaat.

En er zijn geen BESTE cpu's.
Ik vond de 286 wel wat hebben.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Verwijderd

Eigen inzet.. ontbreekt het nogal aan?

Begin hier is, en lees een aantal (comparision) reviews door -
http://www23.tomshardware.com/cpu.html

[flauw] 'ik ben op zoek naar de beste samenstelling voor een super snelle computer...' mischien IBM is contacteren voor een blue gene cluster? :P [/flauw]

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 00:36 ]

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:28

jgj82

Ja, maar = nee

mmm en de 8086 dan? GROOTse proc...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:02
Heel simpel, benchmarks/tests/reviews lezen.
Een Core 2 Duo is geen combinatie van 2 processoren. Het is 1 processor met 2 cores.
Maar het is moeilijk om te zeggen wat het beste is als je geen definitie van 'het beste' geeft. Waarin moet de processor het beste zijn? Temperatuur? Snelheid in games? Office apps?

Verwijderd

Een beste processor bestaat niet, kijk voor degene die het beste bij je past op klik . En aangezien je verder nix hebt vermeld over wat je met je pc wilt doen, kunnen we je niet verder helpen.

edit: daar was me al iemand voor :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 00:37 ]

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Elke processor is goed in iets anders, je moet dus je processor kiezen op wat je nodig hebt. Wat voor jou de beste is is voor iemand anders niet zo super. Elke merk heeft zo zijn voordelen, amd heeft de ingebouwde geheugencontroler, en hypertransport. Maar intel heeft weer een betere architektuur, ga zo maar door. Elke merk en type heeft ze voor en nadelen.

Jij wilt een supersnelle computer, maar waarin vertel je niet. Maar ik denk dat je zowiets moet hebben:

intel c2d e6600 @ 3.6ghz
asus p5b deluxe
8800 gts
2GB pc6400 ddr2
2*74GB raptor in raid 0
Kast met goede airflow (stacker?)
Goede 400 watt voeding.

Dit is maar een voorbeeld, ik ga er van uit dat je wilt gamen etc.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21
En wat heb jezelf al uitgezocht? Ik zie niks, dus is het bestaansrecht van dit topic ook niet aanwezig.

Snelste cpu's zijn de nieuwste Intel processoren (dualcore en als overteffende trap de quadcore). Veel plezier met het lezen van de reviews, daar zijn er nml. erg veel van te vinden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.