Eindelijk nieuwe Case ,meteen maar gemod

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g_kok/case.jpg

Afgelopen weekend op de PC beurs in Eindhoven gekocht. Voor 300,- case met 300watt voeding en een 80mm sunon fan ! Omdat ik net een week uit het gips was mocht een vriend van mij het 19kg weegend caseje naar de auto dragen >:)

Met 9 x 5.25 bays is het wel

wat aan de kleine kant >:). Standaard voor en achter plaats voor 120mm fans en naast de mobo 2x 80mm.

Paar dingen gemod: Blauw ledje erin, Rooster uit voeding geknipt + op 7v laten lopen. Voor een 80mm HD's Koeler gemaakt. Een switch aan de achterkant voor het aanzetten van de 2 80mm nast de mobo en de 120mm bovenin.

Planning: kopen 2x 80mm Papst fans en 1x 120mm Papst fans. Spuiten cdrom's en floppy in metallic. Een Tempdispla links van de Power/Reset knoppen.
En in een veel later stadium waterkoeling inbouwen

[edit] 2 extra pic, van de oficiele site www.maxtron.de

Afbeeldingslocatie: http://www.maxtron.de/images/max1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.maxtron.de/images/max2.jpg

-

• SaURoN
  • Niet online
Hoe heet die kast ???????????
hij si gewoon VET !!!!!!!!!!

Verwijderd

iig wreed kewl :):)

Verwijderd

L33333333333333333333TT!!!!!! ECHT zUp3rpHaT!!!!!!!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op de doos staat "Maxtron Server Case" maar ik kan geen website finden en op de kast staat geen modelnaam. Ook zat er geen boekje of zo bij maar dat vind ik niet er hij is gewoon zwaaar vet!
Maar als iemand de website kan finden post die dan even want je kunt allemaal extra dingen inbouwen en ik zou graag willen weten wat dat allemaal is!

-

• Diablow
  • Laatst online: 19-08 21:20
Hij is wel een beetje leeg hé.

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
en hij blijft zo leeg todat ik waterkoeling er in heb. Daarvoor heb ik hem ook gekocht. Rechtsonder kan ik makkelijk een waterres. maken en bovenin een radiator met een 120mm fan

-

Verwijderd

Zo lekker veel ruimte :)

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
:9~

-

• SaURoN
  • Niet online
Mooier als een HQO8 of ANTEC 1030

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:27 schreef SaURoN het volgende:
Mooier als een HQO8 of ANTEC 1030
veel mooier!!!!!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Ok, voordat iedereen dat ding helemaal de hemel in jubelt, ik vind em niet zo heel mooi. (:

• SaURoN
  • Niet online
Maar jij bent nog niet zo wakker :9
* SaURoN schudt hem ff wakker

www.maxtron.de
kun je hem bestellen d8 ik ;)
tenminste daar komt hij vandaan

• LAN
  • Niet online

LAN

*schud *schud Wa? Wah? WAAAAAAAAHHHHH.....
nee nog steeds niet, sorry.

Verwijderd

Wel veel ruimte maar ik houd het bij mijn antec case als server. Moet ook een beetje draagbaar zijn he :Y)

• SaURoN
  • Niet online
Grote auto en een vader dan lukt het wel :P

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Sorry, ik vind em ook niet zo mooi. Hij is zwart en groot maar daar is dan ook alles mee gezegd.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• SaURoN
  • Niet online
Wat is dat ding dat je onder de Voorste fan hebt zitten met al die knopjes ???

Verwijderd

dat heet een Live! Drive, dat is een heel elitekaartje met allerlei in en outputs voor midi en optische uitgangen. alleen goed voor echte audiofielen, anders hapt het alleen maar stof. ik zou echt niet weten wat ik ermee zou moeten doen. :P

Verwijderd

Dat is een livedrive, zit bij soundblaster live geval. Kan je allerlei dingen op aansluiten.

Edit: En pentagon was mij voor :)

Hey leuk dat die site nog bestaat van je :) Was het adres kwijt:) Moest altijd voor kennis de covers eraf halen:)

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 02 februari 2001 19:56 schreef Alchemy het volgende:
Dat is een livedrive, zit bij soundblaster live geval. Kan je allerlei dingen op aansluiten.

Edit: En pentagon was mij voor :)

Hey leuk dat die site nog bestaat van je :) Was het adres kwijt:) Moest altijd voor kennis de covers eraf halen:)
Waar is die LiveDrive te halen dan ????
of is die niet los

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:21
Op vrijdag 02 februari 2001 19:32 schreef masterwill het volgende:

veel mooier!!!!!
Zker mooi niet zo mooi als jou icontje :P

• SaURoN
  • Niet online
Geef mij maar zonkast op mun verjaardag :)
betalen jullie tweakers allemaal FL0.50
heb je zon ding snel bij elkaar :9

Verwijderd

Mjah, hij bestaat al heel lang. Ben heel vaak van adres veranderd, dat wel. Maar die andere reut bezoekers pakte het nieuwe adres zeer snel 'terug op'.

Ik denk; zal ik het proberen (mijn sitelink onder me nick) maar ik heb nog niks gehoord van klachten enz... sja de site is 750KB totaal dus als jij een crackje erop vind krijg je een porche 911 van me ;)

Come visit me any time!

• SaURoN
  • Niet online
Leuke Page

Verwijderd

Ik vind hem niet mooi maarja, iedereen een andere smaak he...

Verwijderd

strakke case enig idee waar ik em ken halen |?

• SaURoN
  • Niet online
|:( lezen ????

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

www.conrad.nl Daar kan je bijna dezelfde kast kopen als deze ziet er erg kewl uit. :)

http://image01.conrad.nl/pix/998/GX/998680G2.JPG Hier heb je een foto ervan kijk maar ff.

Volgens mij heeft de Conrad hem ook in het zwart en anders maak je hem gewoon zwart :)

Alle proemn in n drek

• SaURoN
  • Niet online
Ja lijkt er erg op alleen een 250 watt voeding en niet zwart en ook nog eens duurder ook :(

• HaaZ
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

zeer cooole kast.... :)
val je idd wel mee op...
al zijn er nog opvallendere >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

zeg, hoe heb je dat trowuens prcies gedaan met die kroonsteentjes ?

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:55 schreef pentagon het volgende:
dat heet een Live! Drive, dat is een heel elitekaartje met allerlei in en outputs voor midi en optische uitgangen.
Elite kaartje, me broer heeft een terratec van 1400 piekjes, en die heb ook zo'n 5, 25 dingetje erbij, das pas elite... ;) (trouwens, heb zelf ook sb platinum:), wil alleen wel een newq platinum erbij).

Verwijderd

Haaaallllllooo ooo oo o.....Is daar iemand ddd dd d.....:)
Jezus wat een ruimte! kom maar met de link ik moet hem ook hebben
me dell kassi wordt echt te kleine en klote airflow.

Verwijderd

ziet er strak uit man da kassie nice spull gekauft

have fun dr mee

• BenJoep
  • Laatst online: 18:54
Ik geloof dat ik de enige ben die die kast bere lelijk vind. Maarjah iedereen zijn eigen mening. Laat ook ff pics zien als je hem ook echt gemod hebt, want dit is gewoon kast showen. En dah vinnik niet zow interessant. Des te koeler word het dus als je hem wel gemod hebt.... Zit ook nog op me Chieftech te wachten, ga daar ook nog gekke dingen mee doen, maar die kolere ptt wou hem vandaag niet komen brengen... Morgen dan maar weer. Moet ik hem weer gaan halen, aangezien er niemand thuis is morgen.. Lekker handig. :(

| I've got permission to color outside the lines |

• marnixvanlit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2022
Die case van de conrad hebben ze geloof ik ook bij gistron, maar dan een dijkje goedkoper

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 19:46

Sjaak_Afhaak

Bleh!

mooie kast. ik heb hem ook zien staan op de beurs (slechts bij 1 winkel of niet?) maarja, ik heb daar vorig jaar de kast die erlangs stond gekocht.. voor 130 piek.. zie

Hier staat tekst

Verwijderd

Maar waar is ie te koop?????

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Ik heb hem vorig jaar op de computerbeurs gekocht in eindhoven was er afgelopen weekeind weer maar ze hadden hem niet meer staan. (deze dan) Maar wel een witte uitvoering maar die vond ik niet zo mooi

-

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 12:58 schreef NitroX het volgende:
Maar waar is ie te koop?????
Leer lezen en zie: http://www.maxtron.de ;)

• KillerB
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Op vrijdag 02 februari 2001 23:39 schreef Bierkameel het volgende:
www.conrad.nl Daar kan je bijna dezelfde kast kopen als deze ziet er erg kewl uit. :)

http://image01.conrad.nl/pix/998/GX/998680G2.JPG Hier heb je een foto ervan kijk maar ff.

Volgens mij heeft de Conrad hem ook in het zwart en anders maak je hem gewoon zwart :)
Die heb ik ook !!!!! :)

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 17:39 schreef Big Tazzz het volgende:

[..]

Leer lezen en zie: http://www.maxtron.de ;)
nou ik ziet geen bestelling mogelijkheid op die site hoor dat is alleen de site van de fabrikant!!!!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Leuke kast maar ik vind mijn zwarte Antec 1030 toch mooier maar dat is voornamelijk omdat ik geen BIG tower wilde hebben. :) Hij heeft wel lekker veel ruimte voor waterkoeling, daar scheelt het in mijn 1030 nogal aan.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• AlvaK
  • Niet online
En ik wil juist alleen bigtowers, maar dan wel zonder klepje.. :)

• Yuri de Jager
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 20:15

Yuri de Jager

Assume good intent

Idd dat klepje vind ik ook niet zo. En als je dus meerdere HDD's (4+) erin wil hangen moet je brackets kopen ofzo :( Nee, ik hou het toch maar bij mij Chieftec DA-01-W :9~ (http://www.tweakshop.nl/n/prod/case/st901-print.htm)

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 11:32 schreef NitroX het volgende:

[..]

nou ik ziet geen bestelling mogelijkheid op die site hoor dat is alleen de site van de fabrikant!!!!
Dan stuur je toch een email waarin je vraagt naar verkoopadressen in Nederland?

Is dat nou zo moeilijk? ;)
Pagina: 1