Asus V9570/TD/128M Bios

Pagina: 1
Acties:

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoi,

ik heb hier een asus V9570 (Geforce FX5700) kaart liggen,

echter de bios is corrupt, en nergens op internet kan ik een werkende bios vinden? :(

enige wat ik met de huidige bios krijg is een knipperende cursor,

ik heb al met andere biossen geprobeert, dan krijg ik wel beeld,, echter dan bevriest het systeem bij de post, of het is amper leesbaar ( lees: vol rare tekens )

heeft iemand mischien deze kaart en zou er de bios van kunnen backuppen?

of een link naar de juiste :? google helpt me niet echt naar een speficieke bios

404 Signature not found

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-07 16:56

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Deze link ben je ook al tegengekomen? Ik heb zelf geen ervaring met die site, maar wellicht dat het je vooruit helpt.

Verwijderd

http://www.mvktech.net
succes daar staat zo ongeveer alles

• SMSfreakie
  • Niet online
bijde sites al geraad pleegt, echter geen enkele bios uit de FX5700 serie werkt correct,

vaak wel het info (t zal anders heten) van de videokaart scherm gevolgt door een lockup :(

anderen geven me niet veel meer dan een knipperende cursor

404 Signature not found

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-07 15:04
Hoe is dit probleem gekomen, omdat je zo zeker weet dat het de BIOS van je kaart is?

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Dit is wel erg vreemd inderdaad, ik kan me voorstellen als je een kapotte geheugenmodule in je PC hebt of iets dergelijks, dat de videokaart nog post maar daarna de BIOS van het moederbord niet meer.

Heb je de kaart al in een andere pc geprobeerd?

Als je namelijk niet aan de BIOS van je videokaart hebt liggen klungelen dan kan het eigenlijk nooit foutgaan en is het waarschijnlijk een andere klacht in verband met je systeem.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• SMSfreakie
  • Niet online
heb de kaart in 5! moederborden gedrukt ( meer heb ik er niet met AGP er op :) ) allemaal het zelfde resultaat,

t ligt puur aan de kaart, t systeem wil er ook wel iets mee doen, alleen de kaart belemmert dit :(

Flash ik er een Bios van Inno3D in krijg ik WEL het info scherm met de videokaart naam etc gevolgt door een lockup, wat zou kunnen door dat de kaart andere memory chips heeft :?

de originele bios die ik met nvflash uitgelezen had kunnen de verschillende bios editors voor nvidia kaartjes niks mee beginnen, dus t lijkt me dat die corrupt is? krijg alleen rare tekens bij de versie en datum etc :-)

404 Signature not found

Verwijderd

Waarom ben je er dan zo zeker van dat het het BIOS is dat niet goed meer is?
Voor hetzelfde geld is er aan de kaart zelf iets (fysiek) kapot.

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:19:
Waarom ben je er dan zo zeker van dat het het BIOS is dat niet goed meer is?
Voor hetzelfde geld is er aan de kaart zelf iets (fysiek) kapot.
Zou kunnen echter ik vermoed zwaar de bios omdat de uitgelezen versie ook zo corrupt was als ik weet niet wat, en een nieuwe flash -> weer uitlezen wel een correcte uitlezing geeft :-)

404 Signature not found

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

En als je eens een mailtje naar Asus support stuurt met je serie-nummer daarin ?
Op de website is idd. niets meer te vinden, maar wie weet kan Asus support je wel aan de juiste helpen ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• SMSfreakie
  • Niet online
SKiLLa schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:02:
En als je eens een mailtje naar Asus support stuurt met je serie-nummer daarin ?
Op de website is idd. niets meer te vinden, maar wie weet kan Asus support je wel aan de juiste helpen ...
al gedaan intussen :-) alleen die vieren volgens mij ook nieuwjaar :-)
dus als iemand me sneller aan een juiste kon helpen :-)

404 Signature not found

Pagina: 1