Toon posts:

Fotoshoots met Verkleden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of ik hier goed zit, maar toch.

Zat laatst met m'n vriendin op de bank en kwam die clip van Christina Aguiliara op de zender, nou leek het ons wel leuk om enkele foto's in de jaren 20/30 stijl te doen. Aangezien wij die kleren niet zelf hebben, vroeg ik mij af er misschien fotograven zijn die dat soort kleren hebben ( en misschien andere, erotische hoeft niet.... )

in ieder geval bedankt

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ga naar www.goudengids.nl en tik in kledingverhuur....

edit: post 8000 8)

[ Voor 18% gewijzigd door kamstra op 30-12-2006 22:09 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als je de clip van het nummer Dirty zat te bekijken hoef je niet ontzettend veel kleren op te zoeken ;)

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

• jorne16
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06-2025
ik denk dat hij het over de clip hurt heeft.
en met kledingverhuur zal neit werken omdat je of de fotograaf mee moet nemen daarnaartoe omdat ze steeds willen verkleden of je meot een hele hoop kleren huren. ik denk toch ff in goudengids kijken ja en dan mischien foto shoot bureau / modellen bureau of is dat niet wat je wilt?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als je echte fotoshoots ziet (zelf geen ervaring) schiet de fotograaf alleen de plaatjes. Styling en visagie wordt vaak door iemand anders gedaan (of meerdere). Een fotograaf aanschieten of die kleding heeft kán wel, maar meer succes zal je hebben bij modellenbureau's zoals jorne16 al zegt :)

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-01 21:05
Je kan ook proberen of je een opera-/theatergezelschap zo ver krijgt een dagje de kledingkast open te zetten. Ze hebben vaak veel kleding, en als je een fotoenthousiasteling bij de techniek zo ver kunt krijgen nog 'ns wat lampen aan te doen in de repetitieruimte...

Verwijderd

Topicstarter
Nou iig bedankt voor de response, zal eens kijken.
Pagina: 1