Hallo
Ik ben van plan om dit systeem te bestellen, maar ik zou graag willen dat jullie er nog eens naar kijken..mischien kan het nog verbeterd worden ...al zit dit systeem wel aardig aan mijn budget.
Intel Core 2 Duo (Conroe),E6600, socket 775 boxed
Asus P5B, Retail
Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB, 7200 rpm 16 mb, serial Ata300
Kingstone 2 gig 533MHz (Dit is mij verder nog niet bekend, zie onderaan)
Sapphire Radeon X1950 Pro, 256MB, GDDR3, PCI Express x16
Asus DRW1612BLT, Serial ATA150, zwart, retail
Arctic Behuizing Silentium T3 Pro Zilver/Zwart, 500 Watt, 1 X 120 Mm, 2 X 80 Mm
Samsung SH-D-163C, S-ATA, zwart, OEM
Aopen H600B (400 watt) deze kast wou ik eerst nemen, maar omdat hiervan zowiezo de voeding te licht zou zijn heb ik al een andere kast uitgezocht.
Ik heb gehoord dat er nogal wat twijfels over de voeding zijn en ook de graka zou bloedheet worden...is hier iets bij jullie over bekend ?
Dan graag nog jullie mening over de SATA DVD writer, ik heb zelf een IDE (NEC 4570) van een half jaar oud ongeveer, maar ik heb ergens gelezen dat SATA beter is ?
Ik koop dit alles bij de plaatselijke pc winkel vanwege de zeer goede service, deze set ligt rond de 1100 euro
Moet ik die mischien nog veranderen ?
Bij voorbaat hartelijk bedankt voor jullie moeite
Vriendelijke groeten Klaas
Ik ben van plan om dit systeem te bestellen, maar ik zou graag willen dat jullie er nog eens naar kijken..mischien kan het nog verbeterd worden ...al zit dit systeem wel aardig aan mijn budget.
Intel Core 2 Duo (Conroe),E6600, socket 775 boxed
Asus P5B, Retail
Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB, 7200 rpm 16 mb, serial Ata300
Kingstone 2 gig 533MHz (Dit is mij verder nog niet bekend, zie onderaan)
Sapphire Radeon X1950 Pro, 256MB, GDDR3, PCI Express x16
Asus DRW1612BLT, Serial ATA150, zwart, retail
Arctic Behuizing Silentium T3 Pro Zilver/Zwart, 500 Watt, 1 X 120 Mm, 2 X 80 Mm
Samsung SH-D-163C, S-ATA, zwart, OEM
Aopen H600B (400 watt) deze kast wou ik eerst nemen, maar omdat hiervan zowiezo de voeding te licht zou zijn heb ik al een andere kast uitgezocht.
Ik heb gehoord dat er nogal wat twijfels over de voeding zijn en ook de graka zou bloedheet worden...is hier iets bij jullie over bekend ?
Dan graag nog jullie mening over de SATA DVD writer, ik heb zelf een IDE (NEC 4570) van een half jaar oud ongeveer, maar ik heb ergens gelezen dat SATA beter is ?
Ik koop dit alles bij de plaatselijke pc winkel vanwege de zeer goede service, deze set ligt rond de 1100 euro
Moet ik die mischien nog veranderen ?
Bij voorbaat hartelijk bedankt voor jullie moeite
Vriendelijke groeten Klaas