Toon posts:

Titel: "Firefox-developer is ontstemd over 'pluggen' Google"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De rest van de titel paste niet in de topic-titel. ;)

Anyway, ik vroeg mij af of dit niet eenduidiger geformuleerd kan worden. Toen ik het nieuwsbericht opende, verwachtte ik dan ook dat een Firefox-developer intern kritiek had geuit op het feit dat Google erg geïntegreerd is in de browser. Immers: Google is redelijk geïntegreerd in de browser (het is de standaard search engine) en het is een Firefox-ontwikkelaar die kritiek heeft gespuid. Blijkbaar levert de developer geen kritiek op Firefox, maar op Google.

Ik heb helaas geen alternatief voor de titel, maar misschien helpt het door te zeggen dat een IT-deskundige (of iets in die trant) kritiek heeft geleverd op Google? Het zou voor mij in elk geval een duidelijk verschil maken. :)

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het ook een heel verwarrende titel vind, ik moest zelfs terug gaan kijken over wat het nu ging terwijl ik het artikel daarstraks gelezen heb.
Iets in de stijl van: Firefox devver levert kritiek op prioritaire Google zoekresultaten.
Ik weet dat die ook niet goed is, maar ik denk dat hij inderdaad vervangen moet worden.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik in de titel zet dat Blake Ross dit gezegd heeft, weet niemand wie het is. Helaas is Ross namelijk niet zo bekend als een Steve Ballmer, Bill Gates, Jonathan Schwartz, Linus Torvalds et cetera, dus valt de optie om de naam in de titel op te nemen af. Ross is verder alleen bekend omdat hij werkt aan Firefox, dus vandaar deze benaming. Vervolgens het laatste deel van de titel: die is inderdaad niet optimaal, maar een langere titel kan helaas niet omdat die niet meer op één regel past. Als je dus een voorstel hebt dat wél op één regel past (die van JerreDV doet dat niet) houd ik me aanbevolen.