Toon posts:

Copperhill sensor brush

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de sensor brush binnen gekregen, moet ik hem nog behandelen in de vorm van schoonmaken ofzoiets of is ie in de fabriek al van alle zooi ontdaan?

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.copperhillimages.com/images/New_Fly_Lg.jpg

En hier de link ernaar:
http://www.copperhillimag...more_information.php?id=2

Dat blauwe geval is een electrische blazer om de haartjes statisch te maken.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij mij gaf die flinke strepen bij het eerste gebruik. Ik heb hem hierna verder nooit meer gebruikt.
In ieder geval had ik niet het idee dat hij schoon verpakt wordt.

Verwijderd

Prima marketing truc: een kwastje van zeg 2 Euro en een blower waar niemand op zit te wachten, samen voor $32!

Loop 's bij een hobbyzaak naar binnen, en kijk 's naar de penselen die ze daar hebben. En om een penseel statisch te maken heb je geen electrische blazer nodig, gewoon een paar keer over je spijkerbroek of zo halen, werkt uitstekend.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:12:
Prima marketing truc: een kwastje van zeg 2 Euro en een blower waar niemand op zit te wachten, samen voor $32!

gewoon een paar keer over je spijkerbroek of zo halen, werkt uitstekend.
Een spijkerbroek waar stofjes enzo op zitten?

Verwijderd

Topicstarter
djengizz schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:00:
Bij mij gaf die flinke strepen bij het eerste gebruik. Ik heb hem hierna verder nooit meer gebruikt.
In ieder geval had ik niet het idee dat hij schoon verpakt wordt.
Ik zal hem eens in een sopje zetten met afwasmiddel en dit een paar keer herhalen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:19:
Een spijkerbroek waar stofjes enzo op zitten?
Jep, ervan uitgaand dat de spijkerbroek een beetje schoon is. Zo gauw dat kwastje statisch geladen is gaan die paar stofdeeltjes liever op 't kwastje zitten dan op je sensor.
Pagina: 1