Toon posts:

DVD spelers worden niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds vandaag heb ik het probleem dat mijn Nec DVDRW 1300A en LG DVDspeler beide met een uitroepteken in het apparaatbeheer staan. Ik heb geprobeerd nieuwe stuurprogramma's te installeren, maar het wil niet lukken. Beide spelers willen gewoon niet goed gaan werken. Heb ze geprobeerd opnieuw te installeren. Dit ook zonder resultaat. De firmware die ik overal tegenkom om te downloaden is een flasupgrader waardoor ik er dus niets aan heb, omdat windows eerst mijn spelers moet herkennen. Systeemherstel werkt ook niet.

Aangezien beide spelers op hetzelfde moment het probleem hebben vind ik het des te vreemder. Heeft iemand een idee?

bvd

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:23
IDE/SATA? Master/Slave goed? Alleen/samen aan kabel? Wat als je er slechts 1 aansluit? m.a.w. meer info!

Specs

Verwijderd

Topicstarter
IDE, Nec is master. Samen aan kabel, maar ook alleen de Nec aangesloten werkt ook niet. Zo voldoende info?

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-02 19:38
Uhm besturingssysteem, moederboard die info is ook wel handig. Dit is nogal karig.

Sluit eens aan op secondary ide kanaal.

[ Voor 20% gewijzigd door peeter123 op 30-12-2006 18:17 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost. Uper en lower filters verwijderd volgens oplossing van Microsoft.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:23
80 aderige kabel gebruikt? probeer idd ander ide kanaal of zet je spelers op cable select ipv master/slave.

edit:
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:11:
Opgelost. Uper en lower filters verwijderd volgens oplossing van Microsoft.
Ok, HF

[ Voor 49% gewijzigd door asfaloth_arwen op 30-12-2006 19:12 ]

Specs

Pagina: 1