Toon posts:

Linksys WAG200G > Geen RJ11 stekker

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goed, heb ik dus een mooie spiksplinternieuwe Linksys WAG200G gehaald, ADSL2 modem + Wifi-router.

Ik heb denk ik alleen wel een niet europeese versie meegekregen, want hij heeft een RJ45 aansluiting op de ISDN poort, en niet de RJ11 zoals dat in Nederland hoort.

Mijn vraag: Bestaat er een Linksys modem + router combinatie voor ISDN met RJ11 aansluiting?

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 00:54

RammY

Dát!

EUh je probleem is?

Je kunt gewoon en RJ-11 stekker in een RJ-45 poort drukken hoor...
Als jij er zeker van bent dat jou WAN aansluiting RJ-45 is druk jm er in... klaar.
Contact maken zal ie echt wel doen hoor...

Trouwens.. ADSL2 + ISDN? Wie bied dat aan?

[ Voor 9% gewijzigd door RammY op 30-12-2006 16:25 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:12

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:22:
Goed, heb ik dus een mooie spiksplinternieuwe Linksys WAG200G gehaald, ADSL2 modem + Wifi-router.

Ik heb denk ik alleen wel een niet europeese versie meegekregen, want hij heeft een RJ45 aansluiting op de ISDN poort, en niet de RJ11 zoals dat in Nederland hoort.

Mijn vraag: Bestaat er een Linksys modem + router combinatie voor ISDN met RJ11 aansluiting?
ISDN hoort toch ook RJ45 te hebben? RJ11 is alleen voor analoge telefoon, dacht ik. Mijn oude Teles ISDN kaart had ook een RJ45 poort, en de waarschuwing er vooral geen netwerkstekker in te stoppen :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Hertog schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:26:
[...]

ISDN hoort toch ook RJ45 te hebben? RJ11 is alleen voor analoge telefoon, dacht ik. Mijn oude Teles ISDN kaart had ook een RJ45 poort, en de waarschuwing er vooral geen netwerkstekker in te stoppen :)
Exact, de ISDN verbinding hier heeft ook RJ45 connectoren.

Verwijderd

Topicstarter
De verbinding zelf heeft hier een RJ45 connector, maar na de officeele KPN splitter gaat het over op RJ11.

En RJ11 is wat smaller dan RJ45 :P

• RammY

RammY

Dát!

Zoals ik al aangaf O-) RJ-11 past gewoon in een RJ-45 aansluiting... gok je er niet op.. dan maak je een RJ-45 stekker aan je ISDN kabeltje...

Verwijderd

Topicstarter
Haha, wat dom ben ik toch. In de doos zat zelfs een telefoonkabel met zowel een RJ11 als RJ45 stekker :D

• RammY

RammY

Dát!

;)
Ik zat net de handleiding door te lezen :)
Gebruikers van Annex B (versies E1 en DE van de gateway) moeten de meegeleverde speciale kabel
gebruiken om de gateway aan te sluiten op de wandaansluiting (RJ-45 naar RJ-12). Als u splitters of
speciale connectors nodig hebt, neemt u contact op met uw serviceprovider.
:)

Verwijderd

Topicstarter
De handleiding liet ik just in case even ingepakt ;)

Ik weet alleen niet of deze combinatie wel werkt, ik krijg iig nog geen verbinding. Gewoon keurig PPPoE (ADSL Comfort van Planet), maar daar komt so far nog niks nada noppes uit. :?

Edit
Lees ik daar nou RJ12?? Is dat een typo, of heb je nou echt RJ11, RJ12 én RJ45??

Edit
Works like a charm! Whoohoo!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 18:11 ]

• RammY

RammY

Dát!

Volgensmij zit er weinig verschil tussen RJ-11 en RJ-12.... looks the same :)

Maar als het werkt is het toch goed ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wauw, nu ik eindelijk fatsoenlijk kan portmappen gaan mijn torrents geen 5-10kb/s meer, maar gewoon 300kb/s+ :o

Ik ben zo in mijn nopjes nu *O*

Edit

Haha, Ik had er een speedcap op gezet! Ik haal zelfs 500kb/s + _O-

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 18:48 ]

Pagina: 1