Omdat ik mijn PC (Intel Pentium IV ht, 3,4 GHz) ga verkopen wil ik de harde schijf formatteren en daarna Windows MCE 2005 opnieuw installeren. Bij de installatie loop ik echter vast in het scherm waarin je de keuze hebt om door te gaan met de installatie, een installatie te repareren of de installatie te annuleren. Opnieuw de PC opstarten met installatie CD-Rom erin werkt niet.
Als ik de PC opstart zónder CD-Rom, kom ik tot aan het inlogscherm voor Windows XP (dat ik in mijn configuratie had verwijderd). Als ik mijn account aanklik, krijg ik vervolgens het verzoek Windows te activeren. Hetgeen niet lukt, omdat mijn Internetverbinding niet kan worden gedetecteerd. Dat klopt, want ik had de PC afgemeld voor mijn WiFi.
Opnieuw aanmelden lukt niet, omdat ik op zich wel in veilige modus kan werken, maar ipconfig/all geeft geen informatie, omdat hij de schijfnaam niet kan vinden.
De vraag moge duidelijk zijn: wie kan mij uit deze vreselijke loop helpen?
Als ik de PC opstart zónder CD-Rom, kom ik tot aan het inlogscherm voor Windows XP (dat ik in mijn configuratie had verwijderd). Als ik mijn account aanklik, krijg ik vervolgens het verzoek Windows te activeren. Hetgeen niet lukt, omdat mijn Internetverbinding niet kan worden gedetecteerd. Dat klopt, want ik had de PC afgemeld voor mijn WiFi.
Opnieuw aanmelden lukt niet, omdat ik op zich wel in veilige modus kan werken, maar ipconfig/all geeft geen informatie, omdat hij de schijfnaam niet kan vinden.
De vraag moge duidelijk zijn: wie kan mij uit deze vreselijke loop helpen?