Hardware detecteren

Pagina: 1
Acties:

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als ik naar deze computer ga dan duurt het heel lang voordat hij de harde schijven en dvd's vindt.Je krijgt dan een zaklampje die over een map schijnt. Dit kan wel 1 of 2 minuten duren. Dit is va de een op andere dag gekomen. Verder doet de pc het prima. Als hij aan het zoeken is kun je gewoon verder werken, dus hij zit niet vast.

Bij apparaatbeheer vind hij helemaal niks meer.(is gewoon helemaal leeg) 8)7

heeft iemand een idee waardoor het komt en wat ik er aan kan doen?

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Hier staat wat nuttigs [XP] Apparaatbeheer leeg*

• feep
  • Niet online
bedankt voor het snelle antwoord.

Maar het werkte niet bij mij. Plug en play stond gewoon goed en de aanpassing in het register hielp jammer genoeg niet.

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Heb je al gecontroleerd of je geen virus/spyware hebt ?

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:12
heb je gekeken in foutenlogboek
of: uitvoeren: eventvwr.msc?

gewaarwordingshorizon

• feep
  • Niet online
Ik heb norton gedraaid en die heeft niks gevonden. Ik ben nu met hitman bezig.

In het register stond een waarschuwing id nr 1517

Windows heeft het register van gebruiker ...... opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.

en een fout geen id nummer heeft te maken met .NET Runtime

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron (.NET Runtime) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Unable to open shim database version registry key - v2.0.50727.00000.

ik weet niet of het er iets mee te maken heeft.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows gaat het hier over? Ik zou die graag in je topic titel zetten, tesamen met een topic titel die net wat meer zegt over je eigenlijke topic dan je nu hebt :)
Pagina: 1