It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Je kan ook tweakotine verkrijgen met het bekijken van pagina's, en het zou me niet verbazen als ook bijvoorbeeld het schrijven van een ShS je tweokotine oplevert
.
Geen surveys:
Edit: OK, mijn quote ging over productsurveys, niet shopsurveys, maar toch...
Daarnaast is 'ie pas geregistreerd sinds 18 december 2006. Ach, mij maakt het verder niet uit, ik heb er geen last van, maar het is op z'n minst opmerkelijk.oegaboega heeft geen surveys of user reviews gefabriceerd.
Edit: OK, mijn quote ging over productsurveys, niet shopsurveys, maar toch...
[ Voor 14% gewijzigd door vanaalten op 30-12-2006 14:20 ]
Als je een botje zou willen draaien om alle artikelen te rippen is het niet nodig om ingelogd te zijn, dus dat lijkt me niet heel erg logisch. Wel is het vrij apart deze tweakotine voor die user.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Je zou wel een botje in elkaar kunnen knutselen om Tweakotine te vergaren. Daar valt weinig tegen te doen.
Tweakotine wordt (oa) gebaseerd op views die je doet, je hoeft er dus geen replies voor te hebben. Maar volgens mij maken sommige mensen zich wel schuldig aan een soort van valsspelen, want een week of wat geleden had er iemand constant 3000+ (tot zelfs bijna 4000) Tweakotine-punten, terwijl ik als #2 erachteraan hobbelde met 1200 á 1600 punten
The devil is in the details.
Pagina: 1