Customized AM2 RM adapter voor SoA koeler

Pagina: 1
Acties:

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 16:08
goeie middag ik wilde bij deze om jullie hulp vragen want ik ben namelijk op zoek naar een adapter van thermalright en die zit nu nog op me a7n8x deluxe rev 2, maar die wil ik straks op me nieuwe mobo hebben namelijk de m2n32 sli deluxe wifi. via de site van thermalright ben ik er achter gekomen dat dit gewoon kan met Customized AM2 RM adapter, maar nu volgt het probleem ik heb op inet gezocht naar een verkoop punt maar kan niks vinden, ik heb zelf even de alternate gebeld maar die konden mij niet helpen. dus mij vraag is weet misschien iemand een verkoop punt van deze adapters, want ik vind het eingelijk zonde om een nieuw koel lichaam te kopen. hier onder staan links naar de type koel lichaam die ik nu heb en ook staat er een link naar de adapter die ik bedoel

-Dingen die ik al heb gedaan
-got
-google
-site van computer winkel bezocht
-verschillende computer winkels hier in de buurt gebeld.
- site van thermalright bezocht om verkoop punten te vinden.
bij voorbaat is mijn dank groot.

thermalright si-97a
http://www.thermalright.c...in_product_si97a_am2a.htm

Customized AM2 RM
http://www.thermalright.c...accessories/am2rev_b_.jpg

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik denk niet dat hij in nederland te krijgen is, want hij staat ook niet in de pricewatch.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Op de duitse ebay gevonden
http://cgi.ebay.de/Therma...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
kost je 3.99 + 10 euro verzendkosten

[ Voor 17% gewijzigd door sjolmers op 30-12-2006 14:01 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• badboynova
dank je dat je dit heb gevonden maar jammer genoeg is mijn duits beperkt tot een paar scheld woorden, dus ik snap niet wat er allemaal staat maar ik begryp wel dat zij hem te koop hebben. mijn ervaring met dingen van uit het buitenland kopen is 0,0 dus ik ben een beetje huiverig. ik ben vandaag zelf weer langs een paar pc boeren geweest maar die konden mij niet helpen. wel gaven ze mij een tip om eens uit te zoek wie de importeur is zodat ik misschien via die aan zo een adapter kan komen. ik heb vanavond weer ff zitten googlen maar kwam alleen maar uit op vage site's of site's die alleen maar ander thermalright spullen heeft. weet iemand toevallig wie de importeur van thermalright benelux of nl is, want dat zou mij een heel stuk op weg helpen zodat ik me goed werkende thermalright blokje nog een lang leven kan schenken.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:38
Probeer het eens bij Freezing Hardware, ze konden mij een tijd geleden helpen aan een airduct voor een Thermalright HR-01-775, welke toch niet bij de cooler bleek te zitten. Een mailtje was genoeg om een prijs en levertijd te krijgen

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Staat hij hier tussen?

• badboynova
mij dank is u groot want hy staat er tussen en ik heb hem gelijk bestelt en het kost me maar 12,90 ipv 45 euro voor een nieuw thermalright blok.
Pagina: 1