Toon posts:

office 2007 enterprise verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 2 versies van office 2007 geinstalleerd.
engelse enterprise en daarover de nederlandse pro plus.
Ik had de nederlandse verwijderd maar nu kan ik de engelse niet meer verwijderen.
Staat niet meer in de lijst om te verwijderen en als ik hem verwijder via office installatie mislukt het steeds. Herinstallatie werkt ook allemaal niet.
Hoe moet ik hem handmatig verwijderen en dan helemaal volledig.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik neem aan dat je zelf al e.e.a. gevonden hebt via bv google of de search hier. Wat is dat dan, dan hoeven we dat niet meer te herhalen. Waar loop je op vast? Welk deel snap je niet? Wat is 'mislukt het steeds'? Foutmeldingen? Wat betekent 'werkt ook allemaal niet'?

Lees nog eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ. Je loopt zo het risico op een ontijdig slotje ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
de nederlandse versie is met succes verwijderd. Maar de engelse versie staat er nog op maar deze is niet meer te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
is er misschien een removal tool voor office 2007 net zoals bij norton.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

niesje schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:11:
Ik neem aan dat je zelf al e.e.a. gevonden hebt via bv google of de search hier. Wat is dat dan, dan hoeven we dat niet meer te herhalen. Waar loop je op vast? Welk deel snap je niet? Wat is 'mislukt het steeds'? Foutmeldingen? Wat betekent 'werkt ook allemaal niet'?

Lees nog eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ. Je loopt zo het risico op een ontijdig slotje ;)
Dit was niet duidelijk genoeg?

Owe, voor aanvullingen op je laatste post bestaat er de editknop.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.